witam forumowiczow!
Jestem w UPC juz ponad 2 lata, net + TV analogowa SD (Select Standard) + pakiet canal+ SD. Jako, ze wkrotce bede mial TV z obsluga fullHD to trzeba sie bedzie przesiasc rowniez na tryb HD w UPC
sprawdzam oferte UPC i widze, ze teraz jest Select Extra, interesuje mnie opcja Select Extra HD z nagrywarka i canal+ z opcja HD, czyli to bylaby wymiana dekodera na jakis lepszy bo teraz mam jakis stary analogowy juz wycofany z produkcji
mam juz umowe bezterminowa, place 120zl/mies i nie chce placic zlotowki wiecej
jakie strategie polecacie na rozmowe z UPC ?
pozdrawiam
Jestem w UPC juz ponad 2 lata, net + TV analogowa SD (Select Standard) + pakiet canal+ SD. Jako, ze wkrotce bede mial TV z obsluga fullHD to trzeba sie bedzie przesiasc rowniez na tryb HD w UPC
sprawdzam oferte UPC i widze, ze teraz jest Select Extra, interesuje mnie opcja Select Extra HD z nagrywarka i canal+ z opcja HD, czyli to bylaby wymiana dekodera na jakis lepszy bo teraz mam jakis stary analogowy juz wycofany z produkcji
mam juz umowe bezterminowa, place 120zl/mies i nie chce placic zlotowki wiecej
ciekawa taktyke znalazlem w tym poscie (jako ze jeszcze nie moge wklejac linkow wklejam tresc)
Żeby zerwać umowę z UPC, wcale nie musisz do nich jechać. Wystarczy skorzystać z tego formularza: Obsluga klienta
Oficjalnie, po zerwaniu umowy nie można podpisać nowej przez dwa miesiące, ale to tylko straszak.
Faktycznie wygląda to tak, że gdy wyślesz ten formularz, to w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą konsultant w celu załagodzenia sprawy i zaproponuje Ci jakieś tam lepsze warunki abyś został. Jeśli jednak nie dojdziecie do konsensusu (Ty będziesz się upierał przy lepszej ofercie, a on powie że lepiej nie może), wtedy czeka Cię kolejny telefon od konsultanta który może więcej . I to jest osoba z którą się powinieneś już dogadać.
Po przejściu punktów 1 i 2 umowa zostanie przedłużona, a Ty zostajesz przy swoim sprzęcie.
pozdrawiam