czytałem o tym na innym forum. Sytuacja ta zdarza się tylko na manualnej skrzyni.Panowie, takie małe pytanko...
Mieliście kiedyś problem z brakiem paliwa w wyścigu...???
Ja dziś odpaliłem na 30% i nie dojechałem do mety bo zabrakło...![]()
Tu Kizior ma racje... Ja też nie jestem za tym, aby w trakcie sezonu zmieniać zasady... Możemy przecież pojeździć na którymś z treningów bez wspomagaczy , albo wydłużyć na 50 % i zobaczyć jak się jeździ...
Uważam, ze wszyscy uczymy się dopiero jak jeździć bezkolizyjnie a wyłączenie choćby konroli trakcji spowoduje, że będzie jeszcze gorzej...
Rzecz jasna dostosuje się do większości, ale takie jest moje zdanie...
Woytas ja jeżdze tylko z trakcją na full, reszta wszystko wyłączone...![]()
3 dzień testów , Robertowi kuźwa mistrzostwo odjeżdża
1. Nick Heidfeld Lotus Renault 1:20,361 86
2. Fernando Alonso Ferrari 1:20,493 0,132 131
3. Michael Schumacher Mercedes GP 1:21,054 0,693 114
4. Lewis Hamilton McLaren 1:21,099 0,738 36
5. Kamui Kobayashi Sauber 1:21,242 0,881 84
6. Sebastian Vettel Red Bull 1:21,574 1,213 98
7. Sebastien Buemi Toro Rosso 1:21,681 1,320 92
8. Heikki Kovalainen Team Lotus 1:21,711 1,350 61
9. Rubens Barrichello Williams 1:22,227 1,866 99
10. Paul di Resta Force India 1:22,945 2,584 64
11. Jerome D'Ambrosio Virgin 1:25,471 5,110 72
a wracając do ligi widzę , że w TT na Walencji 1.36 hmm nie mogę jeszcze poskładać sektorów![]()
taa, i po tym najszybszym kółku zrobił jeszcze 7 okr na tym samym baku więc potencjał (przynajmniej na Q )jest
a co do ligi: 9 osób wypowiedziało się na tak lub nie jeżeli chodzi o wydłużenie wyścigu. W tej chwili jest 5-4 za wydłużeniem. Kizior dobrze by było jakbyś jednoznacznie napisał czy jesteś na tak czy nie. Oczywiście jeszcze czekamy do niedzieli na resztę ale jak nikt więcej się nie wypowie będziemy się opierać na tym co mamy.
więc jednoznacznie - jestem na, ........ :hmm: NIE, od przyszlego sezonu, prawdopodobnie tak, jak wzrosnie nasz poziom i dogonimy (choć trochę) czołówkę. moje zdanie opieram na dotychczasowych wyścigach, 3-4 osoby w czołówce przewaznie idą łeb w łeb, reszta z każdym okrązeniem "rozlewa" się po torze, wynikiem tego będą duble x2, i walka z cieniem (słabszych zawodników). jak widac czołówka potrafi dobrac ustawienia i zadbac o opony, wydłużenie wyścigu na tym etapie spowoduje dwie rzeczy - dłuzszy wyścig dla czołówki, masakrę dla reszty.
takie jest moje zdanie.
a że żyjemy w demokratycznym kraju (choć kilku uważa że nie), zastosuje sie do większości
Pierwszy zakręt jestem zblokowany przez Woytasa, który jedzie obok mnie i jeszcze chyba lekko dostałem w tył. 31s jest jak dostaje lekkiego przyspieszenia i jestem zblokowany. Więc ewentualne roszczenia Jakubusa mogą być do Woytasa.
A tutaj pierwszy zakręt z dźwiękiem, cały czas byłem pchany.
YouTube - Start GP Euruopy
Tak rzeczywiście Komar dostajesz strzała więc to przyblokowanie Jakubusa według mnie absolutnie nie jest Twoją winą.
A od kogo dostajesz w tyłek? Jasno tego nie widać ale przypuszczać można że to był Woytas.
Woytas jak możesz pisać, że Komar pchał się na Ciebie? Przecież on był prawie całą długość bolidu przed Tobą. To Ty właśnie pchałeś się na niego i wyobraź sobie co by było gdyby Komar zdążył wyhamować i prawidłowo wejść w pierwszy zakręt.
no chyba sobie żartujesz jak był całą długość przede mną to w 10s taranuje co powietrze zjeżdżając do ściany ? a w 11s moje skrzydło wzięło się z kosmosu , nie odpuścił nie hamował to teraz ja jestem winien
proste pytanie w 9s , którą stroną jedzie Komar a , którą próbuje jechać w 11s .. no tylko, że coś nie wszyło, bo ja już tam jechałem