HD w UPC

imol

New member
TO ma sens, idzie przeciez to jednym kablem i nie są w stanie oddzielic netu od TV. To w takiej sytuacji pewnie nie trzeba az 25MB za 90 zł, tylko wystarczy 5MB w W-wie za 60 zł, lub 8MB w Polsce za 75zł, jeśli nie ciągniesz filmów czy muzyki. W takiej sytuacji digital oferta UPC jest cooooooraz droższa!
Z tego co wiem to można odzielić internet od TV, trzeba tylko zastosować specjalny filtr który odcina dane pasmo, a Ci co mają TV za free po prostu go sobie wykręcili, albo technik go nie zamontował.
 

voyagerPit

New member
SATKurier.pl informuje, że Sundance Channel HD z polskimi napisami ...

Rano dzwoniłem w tej sprawie do działu technicznego i byli zaskoczeni taką wiadomością, ale teraz włączyli taką opcję w UPC. Na razie nie działa...ale podobnie było z EPG - pokazał się dopiero po 2 dniach :)
 

kayu

Member
Chcę sobie założyć gniazdo do przyłącza UPC (obecnie mam kabel ze ściany podłączony prosto do dekodera). Czy wystarczy gniazdo o zakresie częstotliwości 47-860 MHz, czy konieczne będzie takie o zakresie 10-2400 MHz ?
 

ErykKRK

New member
Macie jakies takie "mrowki" czasem na TVN HD i Polsat HD teraz ??

Do tego na Polsacie HD co jakis czas sypie sie obraz.
 
Ostatnia edycja:

Marcinamsis

New member
Chcę sobie założyć gniazdo do przyłącza UPC (obecnie mam kabel ze ściany podłączony prosto do dekodera). Czy wystarczy gniazdo o zakresie częstotliwości 47-860 MHz, czy konieczne będzie takie o zakresie 10-2400 MHz ?
Od 5 - 1000. A najlepiej to zostaw i nie ruszaj. Jeśli do dekodera nie dochodzi ci zbyt mocny sygnał to założenie gniazdka wytłumi dodatkowo a wtedy może ci paść sygnał i będzie ci się krzaczył dekoder.
 

juzeg76

Member
Macie jakies takie "mrowki" czasem na TVN HD i Polsat HD teraz ??

Do tego na Polsacie HD co jakis czas sypie sie obraz.

od dnia wlaczenia polsatu hd mam jakies dziwne zaklocenia i od czasu do czasu 2 sek pikseloza powiedzmy 1-2 dziennie, ale za duzo tego kanalu nie ogladam , w bok-u twierdza ze to tylko u mnie i nic na to nie poradza , tvn hd raczej ok .. mam tylko klopot z polsat hd dlatego problem trudny do usuniecia , kombinowalem z kablami zmienialem wejscia hdmi ale nic nie pomaga
 

sawyer

New member
Witam
Mam pytanie odnośnie przedłużania umowy UPC
Ponieważ umowa kończy mi się w maju i jestem zainteresowany promocją Dobry Wybór
Aktualnie mam TV analog + 5 MB/s + tel i jestem ciekaw czy będę mógł podpisać umowę
na warunkach tej promocji (TV cyfr + net) ponieważ przeczytałem że podobno to jest tylko dla nowych.
Najprawdopodobniej jak będą dzwonić to nic ciekawego nie zaproponują.
Pozdrawiam
 

Wicuch

New member
Witam
Mam pytanie odnośnie przedłużania umowy UPC
Ponieważ umowa kończy mi się w maju i jestem zainteresowany promocją Dobry Wybór
Aktualnie mam TV analog + 5 MB/s + tel i jestem ciekaw czy będę mógł podpisać umowę
na warunkach tej promocji (TV cyfr + net) ponieważ przeczytałem że podobno to jest tylko dla nowych.
Najprawdopodobniej jak będą dzwonić to nic ciekawego nie zaproponują.
Pozdrawiam

nie powinieneś mieć problemów z podpisaniem umowy.
a jeśli już będą tak zasadniczy to rozwiąż umowę i podpisz nową i już jesteś nowy.
pzdr
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Witam
Mam pytanie odnośnie przedłużania umowy UPC
Ponieważ umowa kończy mi się w maju i jestem zainteresowany promocją Dobry Wybór
Aktualnie mam TV analog + 5 MB/s + tel i jestem ciekaw czy będę mógł podpisać umowę
na warunkach tej promocji (TV cyfr + net) ponieważ przeczytałem że podobno to jest tylko dla nowych.
Najprawdopodobniej jak będą dzwonić to nic ciekawego nie zaproponują.
Pozdrawiam

Dlaczego uważasz, że otrzymasz na tym forum bardziej kompetentną odpowiedź niż na infolinii ?
 

emza4

New member
Dlaczego uważasz, że otrzymasz na tym forum bardziej kompetentną odpowiedź niż na infolinii ?
A no dlatego że w Polsce nie ceni się dotychczasowych abonentów ( i to nie tylko UPC tak robi) i nic dobrego mu bez "gróźb" nie zaproponują. Masz rację nowy to on nie będzie, bo wy chyba macie zapis w promocji ze musi być min 3-miesieczna karencja między promocjami. Ale jego zona/matka/ojciec już tak a nic się nie zmieni poza zmianą nazwiska na rachunku:)
 

danan72

New member
Z tego co wiem to można odzielić internet od TV, trzeba tylko zastosować specjalny filtr który odcina dane pasmo, a Ci co mają TV za free po prostu go sobie wykręcili, albo technik go nie zamontował.

Zdecydowanie masz rację. Parę lat temu posiadałem TV analog+inernet i zrezygnowałem z TV. Jeszcze jakieś 2 tygodnie po wygaśnięciu umowy mogłem oglądać TV gratisowo ale w końcu przyszedł monter i sygnał wyłączył.
 

piotr818

New member
Bez reklam
Nie pisz bzdur jak nie masz pojęcia.

Zasadniczo UPC musi być powiadomione o fakcie nie przedłużenia umowy nawet jak jest terminowa (promocja) i termin jest określony datą ponieważ automatycznie zamienia się w bezterminową i operator może naliczyć nowe stawki wg aktualnego cennika (np 105 zł od czerwca). Jeśli wtedy abonentowi nie odpowiada zmiana ceny za usługę składa rezygnację ze świadczenia usługi.
W takich warunkach zazwyczaj ktoś dzwoni z Biura UPC i proponuje lepsze warunki niż w cenniku standardowym. To taka forma negocjacji i pracownik dobrze wie ile może zejść z kosztów usługi Utrata klienta jest dużo bardziej bolesna niż pozyskanie nowego ze względów marketingowych i reklamowych.
 

Wicuch

New member
Zasadniczo UPC musi być powiadomione o fakcie nie przedłużenia umowy nawet jak jest terminowa (promocja) i termin jest określony datą ponieważ automatycznie zamienia się w bezterminową i operator może naliczyć nowe stawki wg aktualnego cennika (np 105 zł od czerwca). Jeśli wtedy abonentowi nie odpowiada zmiana ceny za usługę składa rezygnację ze świadczenia usługi.
W takich warunkach zazwyczaj ktoś dzwoni z Biura UPC i proponuje lepsze warunki niż w cenniku standardowym. To taka forma negocjacji i pracownik dobrze wie ile może zejść z kosztów usługi Utrata klienta jest dużo bardziej bolesna niż pozyskanie nowego ze względów marketingowych i reklamowych.

no cóż, brodacz się nie zajmuje takimi sprawami bo to chyba każdy wie i wielokrotnie się już tutaj powtarzało - każdy klient podpisujący umowę jest zarobkiem dla firmy i nie wiem dlaczego upc miałoby z tego nie skorzystać.

sawyer powinieneś zadzwonić do działu sprzedaży i dowiedzieć się co i jak :)
pzdr
 

szewol

New member
Bez reklam
Niestety!
Polityka UPC jest taka, że z promocji "niby dla nowych" OFICJALNIE nie mogą skorzystać dotychczasowi abonenci. Dlaczego? Zazwyczaj promocje dla nowych są lepsze niż proponowana oferta przedłużeniowa. Więc po co dać klientowi płacić mniej jak można ciągnąc od niego więcej. Prawda?

Już wiele razy o tym pisaliśmy, a i ja sam mogłem przekonać się na własnej skórze.

Po pierwsze...
telefon do UPC z pytaniem o przedłużenie promocji, umowy. Jednak najlepiej nie dzwonić do biura sprzedaży, ale prosić o połączenie z tzw. działem utrzymania klientów.

Po drugie...
jeśli promocja jest mało satysfakcjonująca (czyli gorsza niż "dla nowych") składamy rozwiązanie umowy. Wtedy zazwyczaj w UPC staje się cud. To co było niemożliwe, czyli TYLKO "dla nowych", okazuje się możliwe także "dla starych". Przerabiałem to na własnej skórze. Zasada jest prosta: Postrasz UPC, że odchodzisz - wtedy UPC zaczyna dbać o Ciebie.

Oczywiście może się zdarzyć, że nie zadzwonią z propozycją. Wtedy umowa zostaje rozwiązana, podpisujecie nową. Wyjdzie na to samo tylko czas się wydłuży :mrgreen:
 

pieczka

New member
Niestety!
Polityka UPC jest taka, że z promocji "niby dla nowych" OFICJALNIE nie mogą skorzystać dotychczasowi abonenci. Dlaczego? Zazwyczaj promocje dla nowych są lepsze niż proponowana oferta przedłużeniowa. Więc po co dać klientowi płacić mniej jak można ciągnąc od niego więcej. Prawda?

Dokładnie masz rację. Przerabiałem to na własnej skórze.

Już wiele razy o tym pisaliśmy, a i ja sam mogłem przekonać się na własnej skórze.

Po drugie...
jeśli promocja jest mało satysfakcjonująca (czyli gorsza niż "dla nowych") składamy rozwiązanie umowy. Wtedy zazwyczaj w UPC staje się cud. To co było niemożliwe, czyli TYLKO "dla nowych", okazuje się możliwe także "dla starych". Przerabiałem to na własnej skórze. Zasada jest prosta: Postrasz UPC, że odchodzisz - wtedy UPC zaczyna dbać o Ciebie.

Oczywiście może się zdarzyć, że nie zadzwonią z propozycją. Wtedy umowa zostaje rozwiązana, podpisujecie nową. Wyjdzie na to samo tylko czas się wydłuży :mrgreen:

Z działem utrzymania klienta nie ma za bardzo co rozmawiać bo ci zaproponują marne 15% upustu z wielką łaską i masz być zadowolony człowieku.

Dodatkowo jak dla mnie UPC strzeliło sobie wlasnie w kolano zabierajac Polsta Sport HD z paczki programów HD max bo w moim przypadku był to jedyny "magnes" który moglby mnie przekonac do kupienia tej paczki bo własnie nad nia sie zastanawialem a placic dodatkowo 20 zl za paczke programow HD gdzie tak naprawde ogladal bym Polsat Sport HD po prostu nie oplaca sie.
 
Ostatnia edycja:
to bardzo niefajnie, cyfrowa telewizja to przede wszystkim elastycznosc dla uslugodawcy i odbiorcy.

w takim przypadku powinno UPC poprostu odkodowac C+ sport i tyle
 

pieczka

New member
Dowiedziałem sie ze mam zbiorcza antene satelitarna na bloku wiec biore cyfre plus i do tego zostawie internet z UPC i wyjdzie mi taniej niz mam teraz a bede mial i canal plus i hbo. Pies lizał UPC z ich telewizja. Ciekawe kiedy sie obudza.
 
Do góry