RTVMAX.pl - jak z rzetelnością?

barburian

New member
Bez reklam
Tv

Hejka, odgrzewam kotleta, ponieważ chciałbym kupić u nich TV

LG OLED55C7V

Czy ktoś ostatnimi czasu miał coś z nimi wspólnego? jak wygląda teraz obsługa no i gwarancja?

I czy ktoś może korzystał kiedyś z wydłużonej gwarancji EasyProtect®? Jest to wiarygodne i warte zakupu?a
Pozdrawiam


KOLEGO chcesz kupic OLEDA nowego, to wal do KIKI-ego
KIKI doradzi, KIKI skalibruje , bo KIKI to fachowiec a nie "handlowy zbójek"
A jak sprzęt się popsuje to KIKI wymienia i nie protestuje
Zakupy u KIKI-ego to czysta przyjemność, pełna profeska i rzetelność.
 

SDman

Banned
Byłem u nich osobiście i po krótkiej rozmowie to nie są specjaliści tylko hurtownicy. Mimo dobrej ceny nie zdecydowałem się na zakup.
 

erykmilevski

New member
Dołączyłem do Forum po tym jak trafiłem na opinie o sklepie.
Niestety, na Wasze komentarze trafiłem o 3 dni za późno.

W sklepie RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI kupiłem telewizor Samsung QLED QE65QN85D.

Przed zamówieniem upewniałem się w rozmowie telefonicznej z właścicielem, że wysyłka jest bezpieczna, ubezpieczona i byłem zapewniany, że mają dobre doswiadczenia z DPD i żadnych problemów.

Sprzęt został wysłany przez DPD... a kiedy go rozpakowałem, okazało się, że matryca jest pęknięta. Na kartonie nie było żadnych śladów mocnego uderzenia. Czyli musiał zdrowo uderzyć całą powierzchnią, skoro naprężenia wyrządziły takie szkody.

I tu zaczyna się festiwal nieprzyjemnych doświadczeń z właścicielem firmy RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI.
Pierwszy kontakt, kiedy nie wiedział co jest przedmiotem był OK. Jednak później przestał odbierać telefon komórkowy.
Zadzwoniłem wiec na stacjonarny tzw. salonu, gdzie odebrał pracownik. Kiedy właściciel usłyszał o jakiej sprawie pracownik rozmawia, kazał mu natychmiast
odłożyć telefon. Pracownik przekazał słychawkę szefowi, a ten zaserwował mi mieszankę krzyków i wyzwisk.
Odmówiono mi prawa zwrotu, prawa odstąpienia od umowy, prawa reklamacji.

RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI obarcza winą DPD.
A DPD uznaje (słusznie), że nie jestem stroną umowy i nie mam prawa składać reklamacji.

Uzasadnienie właściciela RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI jest takie, że powinienem telewizor rozpakować, rozfoliować i podłączyć na parkingu, tam gdzie kurier DPD wystawił telewizor z paki na kostkę brukową.

A kiedy sprawę opisałem w recenzji na Google Maps, otrzymałem od samego właściciela (501 028 210) telefon z miksem pogróżek i podśmiewania z sytuacji.

Jest rok 2025 a wszystkie sytuacje i praktyki, jakie opisali poprzednio forumowicze, wydają się być bardzo aktualne.

IMG_8184 2.jpg
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Po co opowiadasz nieprawdę.
Mamy też od ręki : Sony, Samsunga, Philipsa, Loewe, Blaupunkta, Sharpa, Panasonica - w mniejszym wyborze.
 

Marlo

Active member
Bo jakby to tak wyglądało, dużo ludzi i ja sam , na podstawie tego co proponujesz tu na forum,
może dojść do takiego wniosku że masz w ofercie tylko TCL , LG i Philipsa, ale jak masz w ofercie
jeszcze inne marki to bardzo dobrze , tylko szkoda że w mniejszym wyborze, to co będziesz " miał z
nowych modeli , interesuje mnie 55" Sony Bravia 5.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Proponujemy zawsze najlepsze modele w klasie w cenowej.
W mniejszym wyborze jest tylko Panasonic.
Wszystkie pozostałe - w szerokim asortymencie !
Aczkolwiek nie ma żadnej firmy, żadnej sieci w Polsce która by miała wszystkie modele wszystkich firm.
 

STELVIO

Well-known member
Bez reklam
Dołączyłem do Forum po tym jak trafiłem na opinie o sklepie.
Niestety, na Wasze komentarze trafiłem o 3 dni za późno.

W sklepie RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI kupiłem telewizor Samsung QLED QE65QN85D.

Przed zamówieniem upewniałem się w rozmowie telefonicznej z właścicielem, że wysyłka jest bezpieczna, ubezpieczona i byłem zapewniany, że mają dobre doswiadczenia z DPD i żadnych problemów.

Sprzęt został wysłany przez DPD... a kiedy go rozpakowałem, okazało się, że matryca jest pęknięta. Na kartonie nie było żadnych śladów mocnego uderzenia. Czyli musiał zdrowo uderzyć całą powierzchnią, skoro naprężenia wyrządziły takie szkody.

I tu zaczyna się festiwal nieprzyjemnych doświadczeń z właścicielem firmy RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI.
Pierwszy kontakt, kiedy nie wiedział co jest przedmiotem był OK. Jednak później przestał odbierać telefon komórkowy.
Zadzwoniłem wiec na stacjonarny tzw. salonu, gdzie odebrał pracownik. Kiedy właściciel usłyszał o jakiej sprawie pracownik rozmawia, kazał mu natychmiast
odłożyć telefon. Pracownik przekazał słychawkę szefowi, a ten zaserwował mi mieszankę krzyków i wyzwisk.
Odmówiono mi prawa zwrotu, prawa odstąpienia od umowy, prawa reklamacji.

RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI obarcza winą DPD.
A DPD uznaje (słusznie), że nie jestem stroną umowy i nie mam prawa składać reklamacji.

Uzasadnienie właściciela RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI jest takie, że powinienem telewizor rozpakować, rozfoliować i podłączyć na parkingu, tam gdzie kurier DPD wystawił telewizor z paki na kostkę brukową.

A kiedy sprawę opisałem w recenzji na Google Maps, otrzymałem od samego właściciela (501 028 210) telefon z miksem pogróżek i podśmiewania z sytuacji.

Jest rok 2025 a wszystkie sytuacje i praktyki, jakie opisali poprzednio forumowicze, wydają się być bardzo aktualne.

View attachment 27421
Współczuję. Ale dzięki, że napisałeś. To także cenna opinia.
 

erykmilevski

New member
Aktualizuję sprawę rozbitego telewizora od RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI.
Dzisiaj reprezentująca firmę RTV - MAX MICHAŁ STOŁOWSKI kancelaria prawna (Kancelaria Radcy Prawnej PIOTR SZNAJDER) odmówiła spełnienia roszczeń, czyli zwrotu pieniędzy lub wymiany urządzenia na nowe i pozbawione wad.

Tym sposobem firma zatrzymała zarówno uszkodzony telewizor, pieniądze jak i nie skorygowała faktury zakupowej.

Jeśli ktoś jest ciekaw dowodów - dokumenty mogę udostępnić na priv.

Jak już ktoś wyżej napisał, nie będzie ani szybko ani łatwo.
 
Do góry