Okdam znać, mam nadzieję ze przy wsparciu forum uda mi sie rozwiązać problemDaj znać proszę czy pomogło.
Dobra, weszly kody nie ma tematu.Hej możecie podpowiedzieć jak zablokowac te ustawienia ekranu? Mam otwarte 2 kłódki na isf dzien i noc i chcialbym to zblokowac ale nie wiem jaka kombinacja klawiszy. Poza tym ze muli niemiłosiernie
Reset fabryczny pomógł, poki co tv smiga jak nowy Bardzo dziekuje ze udzielone wskazowki i pomocDaj znać proszę czy pomogło.
Dzięki raz jeszcze za pomoc i wskazowkiDobrze że kiki i Paździoch1 pomogli ...
Ważne jest, aby po aktualizacji wykonać "pełny reset". Usuwa on pozostałości poprzedniego oprogramowania, czyści pamięć, a nowe oprogramowanie działa tak poprawnie, jak to tylko możliwe. Powinieneś to zrobić, a następnie ponownie skonfigurować telewizor w ciągu +- 10 minut.Odłączyłem na kilkanaście minut, wlaczylem i sie zresetował i dalej zamula co chwile info o pełnej pamięci na netflixie zacina filmy. Włącza sie i wyłącza, nie wiem moze jakis plik zainfekowany sie mi zgrał jak podłączałem zewnętrzny dysk.... Jutro po robocie zaczynam z tym dziadem walczyć, zaczne od resetu fabrycznego i zobaczymy. Dziekuje za dotychczasowe rady, a jak ktos mial podobne akcje albo ma jakies pomysły, to chetnie przyjmę
Podczepię się pod temat i zapytam Kiki, na jakim profilu kalibruje telewizory przed sprzedażą? Pytam, bo oczywiście kupiłem TV od niego z pakietem z kalibracją.Na jakim profilu masz skalibrowany tv?
Tylko gdzie ten certyfikat? To było ponad 2 lata temu i między czasie przeprowadzka. Myślałem, że zawsze robicie na konkretnym profilu w danych modelach TV.Jak kupiłeś to zawsze masz podane na załączonym certyfikacie , który włożony jest do kartonu telewizora.
Cześć,Ważne jest, aby po aktualizacji wykonać "pełny reset". Usuwa on pozostałości poprzedniego oprogramowania, czyści pamięć, a nowe oprogramowanie działa tak poprawnie, jak to tylko możliwe. Powinieneś to zrobić, a następnie ponownie skonfigurować telewizor w ciągu +- 10 minut.