Philips PUS8807 Telewizor LED The One, od 43'' do 86'', 120 Hz, Ambilight 3, HDR Dolby Vision/HDR10+, HDMI 2.1, Android 11…

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak samo wolno wskakują kanały wirtualne w HbbTV jak w zeszłorocznym 8506, że obraz pojawia się dopiero po 9-12 sekundach licząc od momentu wciśnięcia przycisku na pilocie?
W LG czy TCL jest błyskawica i obraz jest po 2-3 sekundach, tak samo szybko jak normalne kanały naziemne.
Kanały naziemne wirtualne w HbbTV to: TVP Kultura 2, TVP Historia 2, TVP ABC 2, Ukraina.
 

Stapler76

Member
Witam,

Czy wiadomo jaki typ matrycy jest w tym modelu w wersji 43''? (VA czy IPS) i czy telewizor obsługuje pełny format 4k120hz czy wykorzystuje tylko pół pionowej rozdzielczości?
Według testu na **********, model 55PUS8807 przy sygnale 4K120Hz ma rozdzielczość pionowa zredukowaną do połowy. Wygląda to na ograniczenie chipsetu, to pewnie pozostałe wielkości też mają zredukowaną.
 

miki74

Member
Cięzko mi się zdecydować między Samsung QE50Q80B a Philips 50PUS8807.
Philips 50PUS8807 posiada matrycę VA czy IPS ?
 
Ostatnia edycja:

miki74

Member
ok. ale przecież ważne jakie ma spełniać potrzeby ?
Zależy na tym by dobrze odwzorowywał ruch (sport), również źródło obrazu również będą serwisy streamingowe.
Nie będzie dodatkowych głośników, więc TV ma mieć przyzwoity dźwięk. QE50Q80B jest wykastrowany z głośników względem większych modeli ? Nie wiem jak duży ma to wpływ na jakość dźwięku.
W 50PUS8807 system podświetlenia jest Direct LED Global Dimming , czyli rozumiem że jest bez stref podświetlania ?

ps. Nie zmieniam często tv, poprzedni służył ponad 10 lat.
 

miki74

Member
Ale sprawdziłeś przy kurierze czy później ?
Bierzesz jeszcze raz ten sam ?
Sprawdzałem opakowanie z kurierem, wyglądało dobrze. Natomiast po uruchomieniu tv i zobaczeniu rozlania, zwróciłem uwagę że w górnej części opakowania jest delikatne odbicie obcego przedmiotu - prawdopodobne kartonu - który docisnął styropian. Fakt ta część kartonu była zasłonięta folią, ale nawet jak by nie było folii, to bym na to nie zwrócił uwagi. Na wyłączonym tv uszkodzonej matrycy nie widać, natomiast był za zimny by włączyć.
Tak będę zamawiał, prawdopodobnie z innego sklepu, ponieważ nie ma go na stanie tam gdzie zamawiałem. Dziś powinien dotrzeć do sklepu.
Dodam że tv był zamontowany w pionie na palecie. By uniknąć takiej sytuacji sprzedawca by musiał zastosować drugi karton z "chrupkami", może by ustawała sytuację folia bąbelkową.

Ps. pisałem na telefonie, za ewentualne błędy przepraszam.
 
Do góry