Philips 65OLED855/12 problemy

Dziedziol

New member
Cześć.
Kupiłem Philipsa 65OLED855.
3x zwracałem ponieważ były ogromne problemy z matrycą. (załączam zdjęcia). Dostawca potwierdzał wadę, robił adnotację i sklep nie robił problemu. 1x na sklepie ten sam tv w ogóle nie chciał się włączyć.

Obecnie w domu mam czwartą sztukę tego modelu i sprawa wygląda tak jak na załączonych zdjęciach.
Paski, rozmycia na ekranie ustawień tv.
We wcześniejszych sztukach problemy objawiały się paskami po bokach i wieszaniem się tv do tego stopnia że pomagało jedynie odcięcie od prądu.
2 pierwsze zdjęcia to obecny tv, trzecie to problem z poprzednich.
Doradźcie co mam robić. Czy to normalne przy takiej klasie tv? Dodam, że każda sztuka ma inny problem, w innym miejscu i w wyglądzie. Czyli to nie jest coś "specjalnie zrobione...."
 

Dziedziol

New member
Dodaje zdjęcia
 

Attachments

  • IMG-20210708-WA0006.jpg
    IMG-20210708-WA0006.jpg
    23,5 KB · Wyś: 54
  • IMG-20210708-WA0010.jpg
    IMG-20210708-WA0010.jpg
    45,1 KB · Wyś: 48

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Były w obrocie modele po refreshingu. Nie każda firma o tym informuje.
Najlepiej sprawdzić każdy telewizor przed zakupem.
 

Dziedziol

New member
Były w obrocie modele po refreshingu. Nie każda firma o tym informuje.
Najlepiej sprawdzić każdy telewizor przed zakupem.

Dobra. Sprawdziłem.
Hmmm....sprzedawca zapewniał, że TV jest nowy.
Teraz, czwarta sztuka została ściągnięta od producenta z innym numerem produkcyjnym itp. Dodatkowo dostałem gwarancję 5 letnią obejmującą nawet NW i przepięcia.

Jak sprawdzić czy tv jest z refreshingu?
 

SDman

Banned
Dobra. Sprawdziłem.
Hmmm....sprzedawca zapewniał, że TV jest nowy.
Teraz, czwarta sztuka została ściągnięta od producenta z innym numerem produkcyjnym itp. Dodatkowo dostałem gwarancję 5 letnią obejmującą nawet NW i przepięcia.

Jak sprawdzić czy tv jest z refreshingu?


Jedno jest pewne, nie masz gwarancji na wypalenia to nawet na 100% pewne.:x
 
Do góry