TV 65" do 6500 zł

Ataszek

Active member
Bez reklam
Słuchaj zamów sobie prezentację w domu 2-3 modeli i wybierzesz odpowiedni dla Twoich potrzeb.
Te wpisy bierz z przymrużeniem oka -system nic nie przymula , android działa bardzo stabilnie i przez ponad 10 miesięcy nie udało mi się go zmusić do zawieszki.
W modelu 8102 w dosłownie 2 egzemplarzach (tutaj na forum sa opisy) rzeczywiście kurz się dostał.
 

bitoff

Member
Słuchaj zamów sobie prezentację w domu 2-3 modeli i wybierzesz odpowiedni dla Twoich potrzeb.
Te wpisy bierz z przymrużeniem oka -system nic nie przymula , android działa bardzo stabilnie i przez ponad 10 miesięcy nie udało mi się go zmusić do zawieszki.
W modelu 8102 w dosłownie 2 egzemplarzach (tutaj na forum sa opisy) rzeczywiście kurz się dostał.

ok, dzięki :) a jak by się miał ten model philipsa do kd-70xf8305?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Sony to direct-led , bardzo ubogi w stosunku do PUS8102.
I kosztuje 1000 zł drożej.

To nie prawda, że się kurz dostał.
To był hejter który opisywał głupoty.
Gdy chciałem mu wymienić telewizor na nowy - to zniknął.

Na temat wpisów hejterów płatnych - się nie wypowiadam . To poziom poniżej zera !
 
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
To nie prawda, że się kurz dostał.

Tutaj się Kiki z Tobą nie zgodzę - u znajomego (kupił w tym samym czasie co ja 8102) kurz niestety się pojawił (to jednostkowy przypadek ale jednak) - wkleiłem fotki bo sam byłem w szoku i do tego 2 przecinki - sprawa zgłoszona do Philipsa - jak narazie odpowiedzieli : czy niepożądane efekty widać w codziennym użytkowaniu ? :fool: - coś jednak nie tak : albo kurz i przecinki są albo nie - jakie ma to znaczenie czy przeszkadza w oglądaniu normalnych programów ?
Wg mnie : albo czyszczenie matrycy i dokładne sprawdzenie szczelności albo ten egzemplarz na śmietnik i wymiana na nowy.
Ja ze swojego jest bardzo zadowolony i żadne z w/w dolegliwości nie występują :eek:k:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To pierwsze słyszę.
Z pewnością nie jest to plaga jak ktoś próbuje straszyć kurzem.
Robaki wlazły do jednego telewizora - ale zostanie wymieniony.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Jak napisałem to jednostkowe przypadki ale dziwi mnie zachowanie i odpowiedź Philips Polska - powinni wysłać technika i on stwierdza na miejscu defekt a następnie wymiana TV na nowy - takiej informacji znajomy nie otrzymał :niewiem:
 
Do góry