Witam
Mam problem ze swoim telewizorem. Mianowicie TV po włączeniu nie stosuje wybranego dla niego stylu oraz poziomu głośności. Wyłączając TV i włączajac go ponownie, muszę wejść w menu Obraz->Styl i odznaczyć GRA i ponownie zaznaczyć GRA, żeby ten styl został zastosowany. Widzę to po input lagu, który jest bardzo wysoki jeśli styl GRA nie jest zastosowany. Muszę to robić za każdym razem ilekroć wyłącze i włączę TV, albo zmienię źródło sygnału, np. na inne gniazdko HDMI. Do telewizora mam podłączone wyłącznie dwie konsole ps3 pod HDMI, ps4slim pod HDMI 2. Ponadto na podobnej zasadzie nie jest zastosowana zwiększona głośność z menu Dźwięk->Zaawansowane->Głośność dźwięku. Mam to ustawione na 10 a dźwięk słychać jakby było na 0, dopiero przełączenie skali z 10 na 9 i ponownie na 10 daje dźwięk jaki powinien być. Nie piszę tu oczywiście o skali Volume, bo ta jest zapamietana.
Telewizor mam od marca, ale dopiero jakoś od 2miesięcy zauważyłem się, że wyżej wymienione problemy występują. Wydaje mi się jednak, że te problemy występowały od początku, tylko się wcześniej nie zorientowałem. Mam też najnowszą aktualizację.
Problem z głośnością nie występuje jak korzystam z YouTube za pomocą Smart TV, input lag tez nie bo przecież steruję pilotem a nie padem z konsoli. Miałem philipsa z 2013 roku i takich cyrków nie było, a tutaj TV z 2017 i takie coś.
Mam pytanie, czy jest to podstawa, żeby telewizor reklamować w sklepie? Napisałem do wsparcia Philips i od prawie 2 miesięcy z nimi piszę. Na początku miałem oczywiście przywrócić domyslne ustawienia TV, zainstalować go ponownie, czyli kopiuj wklej z instrukcji obsługi w razie problemów z TV. Nic z tego nie pomogło. Potem poproszono mnie, żebym utworzył plik z logami i wysłał go do nich na maila, a konsultant miał to przekazać dalej. 8go lipca wysłałem im ten plik i proszono mnie o cierpliwość, 25lipca wysłałem mail z zapytaniem jak wygląda sprawa mojego zgłoszenia a dzisiaj jest 14sierpnia i nie mam od nich żadnej opdowiedzi :/ Nie wiem co zrobić, czy czekać dalej na mail czy reklamować TV w sklepie? Podchodzi to pod wadę ukrytą telewizora? Nie wiem też, czy jest to problem wyłącznie mojego egzemplarza czy każdy tak ma? Czy może jest to problem z softwarem?
Mam problem ze swoim telewizorem. Mianowicie TV po włączeniu nie stosuje wybranego dla niego stylu oraz poziomu głośności. Wyłączając TV i włączajac go ponownie, muszę wejść w menu Obraz->Styl i odznaczyć GRA i ponownie zaznaczyć GRA, żeby ten styl został zastosowany. Widzę to po input lagu, który jest bardzo wysoki jeśli styl GRA nie jest zastosowany. Muszę to robić za każdym razem ilekroć wyłącze i włączę TV, albo zmienię źródło sygnału, np. na inne gniazdko HDMI. Do telewizora mam podłączone wyłącznie dwie konsole ps3 pod HDMI, ps4slim pod HDMI 2. Ponadto na podobnej zasadzie nie jest zastosowana zwiększona głośność z menu Dźwięk->Zaawansowane->Głośność dźwięku. Mam to ustawione na 10 a dźwięk słychać jakby było na 0, dopiero przełączenie skali z 10 na 9 i ponownie na 10 daje dźwięk jaki powinien być. Nie piszę tu oczywiście o skali Volume, bo ta jest zapamietana.
Telewizor mam od marca, ale dopiero jakoś od 2miesięcy zauważyłem się, że wyżej wymienione problemy występują. Wydaje mi się jednak, że te problemy występowały od początku, tylko się wcześniej nie zorientowałem. Mam też najnowszą aktualizację.
Problem z głośnością nie występuje jak korzystam z YouTube za pomocą Smart TV, input lag tez nie bo przecież steruję pilotem a nie padem z konsoli. Miałem philipsa z 2013 roku i takich cyrków nie było, a tutaj TV z 2017 i takie coś.
Mam pytanie, czy jest to podstawa, żeby telewizor reklamować w sklepie? Napisałem do wsparcia Philips i od prawie 2 miesięcy z nimi piszę. Na początku miałem oczywiście przywrócić domyslne ustawienia TV, zainstalować go ponownie, czyli kopiuj wklej z instrukcji obsługi w razie problemów z TV. Nic z tego nie pomogło. Potem poproszono mnie, żebym utworzył plik z logami i wysłał go do nich na maila, a konsultant miał to przekazać dalej. 8go lipca wysłałem im ten plik i proszono mnie o cierpliwość, 25lipca wysłałem mail z zapytaniem jak wygląda sprawa mojego zgłoszenia a dzisiaj jest 14sierpnia i nie mam od nich żadnej opdowiedzi :/ Nie wiem co zrobić, czy czekać dalej na mail czy reklamować TV w sklepie? Podchodzi to pod wadę ukrytą telewizora? Nie wiem też, czy jest to problem wyłącznie mojego egzemplarza czy każdy tak ma? Czy może jest to problem z softwarem?