Ale pewnie po upływie gwarancji czyszczenie będzie płatne? Ktoś wie ile kosztuje?Jeśli się jeszcze zabrudzi Philips potwierdził , że wyczyści kolejny raz bez problemów.
Nie chodzi mi kiki o jeden filmik tylko o odpowiedź autoryzowanego serwisu producenta, w której to stwierdza, że ich zdaniem to co my widzimy na filmiku a nasz forumowy kolega na ekranie swojego TV, to rzecz normalna w ich telewizorach i to jest zgodne ze specyfikacją ich telewizorów.
To jest bulwersujące.
Właśnie przyjechał do Mnie Tv po czyszczeniu matrycy, jak na razie jest ok, tylko mam pytanie czy macie jakiś sposób na to, żeby to w przyszłości się nie powtórzyło, czy można coś zrobić? czy po prostu to TV nie dopracowany pod tym względem i trzeba z tym żyć aż do zmiany modelu?
U mnie coś takiego byłoMoże ktoś pokazać jak wygląda ta zabrudzona matryca?
Może i ja mam, tylko nie będąc maniakiem telewizyjnym nie zauważyłem tego... A powoli kończy mi się gwarancja. Może trzeba będzie poruszyć temat i u mnie...
Philips ma czyścić matrycę w modelu za darmo, nawet jeśli będzie po gwarancji.
Daj znać jak zakończył się downgrade i do jakiej dokładnie wersji wróciłeś.Czy ktoś próbował zdegradować wersje oprogramowania? Czy jest to bezpieczne? Chcę wrócić do ostatniej wersji sprzed wersją Androida 7.1.2.
Udało się wrócić do wersji QM163E_U_0.10.77.2. Zajęło mi to trochę czasu, ponieważ złapałem bootloopa. Pomocne mi było rosyjskie forum.
Nie instalowałem ostatnio aktualizacji, bo poczytałem trochę o problemach, które ze sobą niosą.
Ale niestety mój telewizorek był dziś mądrzejszy ode mnie i doinstalował sobie sam, bo zapomniałem mu tego zabronić
Moja wersja softu: QM163E.0.16.56.0
Teraz mam problem z przełączaniem kanałów korzystając z:
![]()
Zatwierdzenie przyciskiem OK nie przełącza kanału. Ktoś chyba wcześniej już o tym pisał...
Jest na to jakaś rada i rozwiązanie??
[FONT="][FONT="]"Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Pana zgłoszenia.
Skonsultowałam się w Pana sprawie z działem technicznym, który poinformował, że na DVB-T może zdarzyć się taka sytuacja, ponieważ sygnał jest niestabilny. W tym przypadku należałoby się zwrócić do dostawcy telewizji."[/FONT][/FONT]