Niech teściowa kupi od razu 8012
Na serwis Horna nie mogę narzekać, a muszę pochwalić.
Jakieś pół roku temu miałem kłopot z NA7004 (po gwarancji już oczywiście). Zdechło DAB oraz non stop zawieszało się radio internetowe. W domu sprawdziłem go na innej antenie - nie dycha, natomiast inny sprzęt z DABem na pierwotnej antenie śmiga - wiosek prosty - jednak coś z tunerm DAB w NA7004. Odesłałem poprzez zaprzyjaźniony Salon Denona.
Po kilku dniach dzwoni serwisant i mówi:
- wgrywam panu najnowszy soft, taki, którego nie ma jeszcze na oficjalnym serwerze - powinno być szybciej i bez niespodzianek
- DAB u nas działa, ale skoro u pana nie to za darmo wymieniam na nowy taki sam tuner, jeśli pan chce, by nie bawić się znó w odsyłanie gdyby znów było coś nie tak, a my zabieramy stary pana tuner 1:1.
Efekt: wszystko śmiga, i nic nie zapłaciłem

(wg cennika nowy tuner DAB - 500 zł)
To była jedyny raczej drobna awaria na przestrzeni dobrych kilku lat i na tyle klocków.