Przy poprzednio wysłanej reklamacji z tytułu rękojmi miałem rozpatrzenie pozytywne. Jednak po kilku dniach wysłałem telewizor ponownie, ponieważ w dalszym ciągu były widoczne plamy. Fakt, były mniejsze, ale dalej można je było dostrzec na matrycy.
Moje pytanie jest takie. Wysłałem do nich maila 12.06.2017, spodziewali się telewizora ponieważ utworzyli zgłoszenie w swoim systemie i poprosili mnie o jego wysyłkę. Telewizor wysłałem 12.06.2017, według firmy kurierskiej dotarł on do sklepu 13.06.2017 o godzinie 9. Jutro mija 14 dni, co powinienem zrobić, ponieważ sklep nie potwierdził nawet otrzymania telewizora (ale można to udowodnić śledzeniem przesyłki)?
Aha, zaznaczyłem w piśmie, że nie zgadzam się na naprawę, ponieważ jest ona nieskuteczna i żądam zwrotu gotówki.
Pozdrawiam!