Też nie wiem co to jest za niby wiedza tajemna...Dlaczego te porady są bardzo często niejawne?
Przecież jest to temat który ma pomóc wszystkim zainteresowanym forumowiczom?
Nie lepiej,żeby ten kolega napisał na publicznym forum co należy w przypadku konkretnych problemów zrobić?
Równie dobrze można wszystkie masze posty pisać tylko do konkretnych forumowiczów na priv.
Nie rozumiem takiego podejścia do tematu.
W moim przypadku który opisywałem raczej zostaje tylko serwis. Niestety z uwagi na weekend nie ma żadnego z kontaktu z supportem philipsa ale wątpie żeby cokolwiek pomogli. Po kilkukrotnych próbach instalacji aktualizacji z USB poddaje się i czekam do poniedziałku na kontakt z supportem i w dalszej kolejności pewnie na gwarancje go oddam. Android kleknął po aktualizacji i nie moge go podnieśćProblem powszechny nie jest ale widziałem na forum philipsa temat o takiej samej sytuacji tyle, że w pus7101
Skorzystaj z aplikacji Home w sklepie Google.Mam Szybkie pytanie ? Czy komuś udało się połączyć Smart View w Galaxy S7 (Obraz z telefonu) na tym Philips pus 6561 ?
Bo mnie nie wyszukuje wcale telewizora jedynie działa przesłanie pliku bezpośrednio.
Widocznie coś źle robisz. Z Kodi i wtyczkami nie mam najmniejszych problemów. Jest to Android - więc bardzo zbliżona obsługa do telefonów.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Nie mam tego typu problemów...Czy ktoś z użytkowników tego tv doświadcza "czarnego ekranu" w przypadku gdy rozłączy się z wifi albo gdy sieć wifi przestanie być dostępna (np. restart routera)?
Mam wersję 49pus6561 i już kilka razy podobny objaw że tv zamarza na czarnym ekranie, ambi świeci.
Co z tym można zrobić?
Jakuch ustawien powinienem uzyc grajac na komputerze? Czy zwykly tryb gra bez zadnego ingerowania czy jednak wlaczyc tryb komputer.
Druga sprawa to czytajac test pisze ze input lag przy 4k jest nieodczywalny. Ja ustawilem tylko 1440p i nie da sie grac.... Nie tak chyba mialo byc. Tez tak macie?
Niestety nie po drodze mi z Netflixem.Jak wcześniej pisałem po restarcie dźwiek 5.1 si pojawił.
jak sie pojawił tak zniknął.2-3 nowe ustawienia tv i bez zmian.Żeby było ciekawie raz sie pojawia by po kolejnym uruchomianiu nawet tego samego filmu była cisza.....jeszcze sprawdze czy to nie wina optyka.Niestety nie mam drugiego tak długiego kabla by podmienic....no cóż jeśli nie rozwiąże problemu to przynajmniej 50 miesięcznie zostanie w kieszeni.
Mam jeszcze HBO i c+ także ten tego dam rade
News jest taki:
W 2017 r. modele PHILIPS 6561 będą nadal w sklepach niemieckiego MSH !!!