TDX
"Odkryj TV,który wie, co kochasz" to się wyświetla największą czcionką,
mój telewizor tego niestety nie wie. Jakoś bez tego żyję ale to nie oznacza, że mam przymykać oko na to, że w moim tv nie działa funkcja, która jak się okazuje jest ich głównym hasłem reklamowym na stronie.
Rozumiem że kupiłeś TV właśnie dla tej funkcji
Jeśli nie akceptujesz to sam zgłoś ntzu i daj znać jak Ci poszło a nie czekaj na kogoś innego by to zrobił, bo na razie wychodzi że taki stan rzeczy akceptujeszNiestety trochę znam podejście samsunga do takich problemów i wiem że potrafią powiedzieć, że nie przeszkadza to w głównej funkcji tv czyli oglądaniu telewizji, potrafią też powiedzieć, że dana funkcja właśnie tak ma działać (czyli nie działać).
Jeśli ludzie to akceptują to nie ma co się dziwić takiemu traktowaniu klientów...
Rozumiem że gdyby wiedzieli że ta funkcja nie działa to by nie podpisywali tych umów?Ludzie podpisywali umowy z kablówką na co najmniej kilkanaście miesięcy i wybierali ci+ zamiast dekodera i się okazało, że jednak nie wszystko działa.
Korzyść z stosowania modułu ci+ to jeno urządzenie mniej czyli 1 pilot, dekoder nie zajmuje miejsca i nie zużywa prądu, w końcu PVR z TV...
Wszyscy w takiej sytuacji (nawet jeśli ta funkcja jest im zbędna) powinni domagać się zwrotu kasy, jeśli się uda to można teraz kupić ten sam model taniej albo za tą samą kasę kupić lepszy![]()
Darmowy TIP:
Z tą niezgodnością to się lepiej pośpiesz bo NTZU do 6 mc domniemuje się że wada była w produkcie w momencie zakupu, później na Ciebie spada obowiązek udowodnienia że tak było.
I pamiętaj że jak powiesz że tak było od nowości a TV masz dłużej niż 2 mc to taka niezgodność zostanie odrzucona, bo od czasu zauważenia do zgłoszenia jest max 2mc...
Mam nadzieje że pomogłem