Nigdzie nie napisałem, że Sony pada wyłącznie z powodu podejścia do klienta. Napisałem, że między innymi dlatego. Jak się jest najdroższą firmą na rynku to i traktowanie klienta powinno być na najwyższym poziomie. Podobnie jak jakość, trwałość produktów i ich innowacyjność.
A tu niestety nie mamy ani jakości na dzień dzisiejszy, ani trwałości ani innowacyjności.
O traktowaniu klienta szkoda gadać. Notoryczne łamanie gwarancji klientów często tutaj było opisywane na forum. A i sztuczki z uciekaniem od naszego wymiaru sprawiedliwości tylko wpisują się w całość polityki tej firmy.
A i jeszcze Ci zapomniałem wymienić telefony Sony które miałem. Obecnie też korzystam z Xperii.
Kolego po pierwsze jak napisalem o cenie gdzie rowniez nie napisalem ze to jest jedyny powod , to napisales- "nieprawda" i napisales swoje argumenty ktore to by mogly znaczyc ze sa istotniejsze niz cena , a tak nie jest co wiele osob z tym sie zgadza.. Generalnie wszystko jest wazne ale najwazniejsza jest cena.. a na pewno dla wielu wielu ludzi tak jest.. Trwalosc produktow tez nie jest zla patrzac na ilosc osob ile pisalo o wadach, lamanie gwarancji bylo w dwoch lub w trzech wypadkach razem z Twoim , gdzie Twoj przypadek mysle ze 99,9% ludzi chcialoby zeby oddac 100% kwoty jaka sie zaplacilo pomimo ze tv byl powiedzmy rok czy potora roku uzywany, ale nie nie istotne bylo tych przypadkow 3-y. A piszesz tak jakby to kazdy produkt Sonego po pol roku sie rozwalal i do tego kazdemu kto ma problem ze swoim sprzetem to byl zle potraktowany. Gdzie w innym temacie miales kilka przykladow jak ludzie pisali ze zostali dobrze potraktowani , a jeden z Kolegow pisal ze nawet dwukrotnie byl super potraktowany. Do tego nalezy wspomniec o mentalnosci ludzi ktorzy pisza jak zle sa potraktowani, a nic nie pisza kiedy wszytsko jest ok.
Sztuczki jak to piszesz uciekania sie od wymiaru sprawiedliwosci to kazdy kupujacy jest tego swiadom bo czarno na bialym jest to napisane na gwarancji,a jesli ktos nie umie czytac ze zrozumieniem to szkola podstawowa sie klania.. tam ucza czytac ze zrozumieniem. Jest to oczywiscie zle ale nikogo nikt nie zmusza jak widzisz iles osob kupilo te tv pomimo ze wiedzieli o tym ze sad jest w Anglii.
A Sony jako jedyna firma daje na tv 5 lat gwarancji, przypominam Ci ze dzwonilem do Panasonica i zapytalem sie o taka gwarancje ze nawet zaplace tyle ile bym zaplacil za ubezpieczenie kupujac tv w markecie aby tylko dali mi swoja gwarancje - nie chcieli na cos takiego isc... Co nie zmienia faktu ze jesli po Sony zostanie wspomnienie - oby nie ale jesli tak to Panasonic bedzie w moim kregu zainteresowania.
Teraz odnosnie tego co napisales ze Sony jest najdrozsza firma to tez zalezy na co sie patrzy bo jak patrzac na tv 4k to wychodzi ze na chwile obecna najdrozsza firma jest Panasonic. I wracamy do punktu wyjscia, ze cena ma bardzo duze znaczenie przy zakupie, a nawet jesli jest iles osob co uwaza inaczej to mysle ze jest to jeden z najwazniejszych czynnikow, ktore wplywaja co ludzie kupuja..
Na zakonczenie przyklad z zycia z marketu MM Pan chcial kupic tv i pyta sie sprzedawcy ze chce kupic tv do 5-6 tys 55 cali samsunga, sprzedawca mu tlumaczy to tamto po chwili pada pytanie a dlaczego Pan nie chce plazmy Panasonica jest to bardzo dobry obraz i w wogole....kupujacy mu odpowiada ze jego sasiad mial leda i teraz ma plazme i wyliczyl ze miesiecznie placi wiecej w stosunku do leda okolo 50-60 zl - czyli rocznie ma okolo 600 zl na dodatkowe lekcje angielskiego dla syna. czujesz o jakiej kwocie mowimy 50-60 zl miesiecznie wiec jesli ktos ma Kolego mozliwosc kupna tv 55 cali za 6 tys samsunga, a panasonic czy sony o tych samych parametrach kosztowal by nie 50 zl wiecej miesiecznie tylko kosztowalby okolo 2 tys wiecej do tego slabszy smart tv to ciezko jest takim firmom z kims takim konkurowac.. a nie wspomne o tym ze raz na jakis czas dodawany jest np tablecik albo smartfonik do tv samsunga lub lg.
Ps kolejny Kolega- Ernet rowniez wg niego nalezy domniemywac ze cena jest czynnikiem bardzo istotnym..