Wybór telewizora 55/65" do 3500 zł

Status
Zamknięty.

siomek

New member
Cześć!
Na wstępie, jestem kompletnie zielony w tych sprawach, a reszta tak jak w tytule

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? ok. 30m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 3/4m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1+
4. Czy siedzimy na wprost ekranu? wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Wisieć
6. Jaki masz obecnie telewizor? Panasonic TX-42AS500
7. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora? dekoder tv
8. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? głównie Netflix, Youtube, sporadycznie jakiś meczyk
9. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola? Nie
10. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? Wieczorami
11. Preferencje co do wielkości? 55", lecz wolałbym 65"
12. Preferencje co do marki? obojętnie
13. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 3000zł, jestem w stanie dołożyć max 3500 zł

Wcześniej trochę przeszukiwałem forum i wybrałem takie (od najtańszych):
-Telewizor PHILIPS 65PUS7855/12 65"
-Telewizor PHILIPS 58PUS8535/12 58"
-Telewizor TCL 65C715 65"
-Telewizor LG 55NANO863NA 55"

Dużo osób poleca i preferuje dorzucić do tego modelu: Telewizor TCL 65C815 65", tylko że on kosztuje 4000 zł i nie jestem do końca pewny, czy przy moich preferencjach "warto" dorzucić te 1000 zł
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Odległość wskazuje na 65"
Masz extra modele w zasięgu :
- LG 65Nano 963 za 3899
- TCL 65C815 za 3899 zł
- TCL 65C725 za 4199
- Philips 70PUS8535 za 3899 zł
Jak będziesz niebieski masz dodatkowo do każdego pakiet gratisów o wartości 500 zł
 

patrick94

New member
Witajcie, podepnę się pod temat aby nie powielać gdyż mam zbliżone oczekiwania

również, jestem zielony w tych sprawach, trochę poczytałem a reszta tak jak w tytule

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? ok. 20m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? ~2,5-3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 2