TV do pokoju dziecka

czarny2807

Well-known member
Bez reklam
Witam serdecznie. Zamierzam kupić TV do pokoju 10 letniego syna. Rozmiar maksymalnie 32 cale bo mam tylko 80 cm szerokości aby go zmieścić. TV będzie oglądany z odległości 2 - 3m. Syn będzie patrzył na wprost a jeśli ja z żoną też będziemy z nim oglądać to z kąta około 45 stopni.. Pomieszczenie jest od zachodu więc słabo nasłonecznione. Pod TV będzie podłączony dekoder NC+ i PS3. Syn głównie ogląda bajki ale powoli zaczyna się interesować filmami dokumentalnymi (motoryzacja, świat zwierząt). W większości jednak pewnie TV będzie służył do grania na PS3. My z żoną pewnie czasem też obejrzymy jakiś film. Mogę przeznaczyć na TV do 1500zł. Wiadomo, że jak będzie Full HD to na plus. Z dodatków typu IPLA czy TVN Player szczęśliwa byłaby żona, która lubi tam oglądać seriale. TV będzie wisiał na ścianie. Proszę o poradę bo sam jestem w temacie laikiem a czym więcej czytam tym mniej wiem.
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Myślę że najlepszym wyborem będzie Panasonic 32E6E - matryca IPS, dodatki smart tv, niski input lag, elegancji design, dobrze wykonany no i marka też solidna :)
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Czy się nada, to zależy od wrażliwości.
Matryca jest jak w niemal wszystkich telewizorach tej wielkości 50hz.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Specjalnego wyjścia nie masz.
To model w klasie cenowej bardzo dobry z dobrym wspomaganiem.
Ale czy do piłki dla Ciebie - to sprawdź.
Model z matryca natywną 100Hz wielkości 32" to tylko Philips 32PFL 6509.
Ale cena 1999 zł
 

czarny2807

Well-known member
Bez reklam
Teraz mam dylemat. Pewnie oglądając mecz piłki nożnej w tym przedziale cenowym żaden TV się nie sprawdzi. Z poniższych, który będzie najlepszy:

Panasonic 32E6E
Panasonic 32AS600
Samsung UE32EH5300
Samsung UE32F6100
Philips 32PFL 3188
Sharp 32LE 650
Toshiba 32W3433
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Skąd wytrzasnołeś 32LE650 Sharpa? :D