TCL Seria C70

sp33d1984

New member
TCL C70 U55C7026 + soundbar TS8132 brak Atmosa na Netflixie przez USB na pendrivie Atmos jest. Kwestia Softu? Wersji netflixa? Czy da się zainstalować Google Chrome na tym tv?
 

damianosr3

New member
Czy można w tym TV (TCL U49C7026) zrobić tak, żeby wybrany port HDMI (np. ze Smart TV) uruchamiał się na starcie (bez klikania)?

Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka
 

MaykapKassy

New member
Dzień dobry. Jestem użytkownikiem TV TCL c70 od trzech lat. Był to chyba mój najgorszy zakup w życiu., Od samego początku miałem z tym telewizorem jakieś problemy techniczne. Po bezowocnej z nimi walce, wkrotce poddałem się i zakupiłem TV innej marki. Nie mniej jednak, od czasu do czasu ten TCL jest używany, dlatego postanowiłem ponownie poprosić szanownych forumowiczów o pomoc w rozwiązaniu dwóch najbardziej upierdliwych problemów. Mianowicie problem pierwszy to nie działająca opcja szybkiego uruchamiania (TV włącza się 3 minuty), natomiast drugi problem, to nie działająca aplikacja HBO GO (aplikacja uruchamia się, lecz przy próbie odpalenia jakiegoś filmu, zgłasza błąd 5.1)
Rozwiazania tych problemów szukałem już dawno, lecz tak jak wspomniałem, poddałem się.
Lecz może jednak na dzień dzisiejszy pojawiły się jakieś skuteczne metody rozwiązujące tych popularnych problemów na tym tv?
 

firefl

Active member
Bez reklam
HBO działa od dawna, uruchamianie - niejasne.
Wyłącz szybkie uruchamianie, wygraj najnowsza wersję przez boot update. HBO powinno działać, szybkie uruchamianie jak szczęście dopisze.
Jakie znaczenie ma szybkie uruchamianie jeśli prawie nie używasz tv? Szkoda prądu...

Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
 

MaykapKassy

New member
Dzięki za odpowiedź. Otóż zapomniałem dodać że jestem w tym temacie absolutnym noobem i update tv znaczy dla mnie skorzystanie z menu "aktualizacja sieciowa" gdzie zawsze otrzymuję radosny komunikat "aktualizacja nie jest potrzebna!" Natomiast inne metod6y aktualizacji są mi obce.
Jesli chodzi o HBO, to u mnie nie działa (błąd 5.1) ale całkiem możliwe że trzeba zrobić update, czego na chwilę obecną zrobić nie potrafię w związku z tym proszę ewentualnie o instrukcję.
Wybacz, ale argumentacja "rzadko używasz więc w sumie może nie działać" wydaje mi się co najmniej dziwna.
Tego TCL w drugim pokoju czasem włącza sobie żona, która czasem chce też sobie obejrzeć coś na HBO i za kazdym razem muszę wysłuchiwać, że w domu mamy niezdatny do użytku szmelc
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
podałem Ci rozwiązanie, metoda jest opisana wielokrotnie na forum.
Nie będę za Ciebie szukał i kopiował wskazówek szczegółowych.
Bez znaczenia czy jesteś ekspertem czy noobem.

Nie argumentowałem niczego tylko mnie zaciekawiło - zwykłe pytanie.
Ja tam wolę by rzadko używany sprzęt był wyłączony a nie uśpiony, ale kto bogatemu zabroni?
nie pisałem "w sumie może nie działać"
 
Ostatnia edycja:

MaykapKassy

New member
To nie jest tak że nie szukałem. Otóż swego czasu, dużo tego czasu poświęcałem na to, aby znaleźć tu rozwiazanie. I szczerze mówiąc, czytając posty ludzi którzy po apdejtach raportowali kolejne problemy, przy słabym rozwiązaniu poprzednich, to odechciewało mi się w ogóle zabierać do tego aptejtowania tylko po to, aby np. za chwilę, rozpaczliwie szukać metody powrotu do poprzedniej, czy którejś tam wersji.
Natomiast myślę że trochę źle mnie rozumiesz. Otóż dla mnie nie jest istotne, czy czegoś używam czy nie. Mianowicie uważam, że jeżeli coś kupiłem i posiadam, to to ma po prostu działać. Nie muszę tego używać, ale chcę mieć świadomość, że mam w pełni sprawny i funkcjonalny sprzęt. Taki mój "bzik" nawiasem mówiąc bardzo praktyczny życiowo. Polecam.
Więc owszem, podałeś mi jakieś rozwiązanie. Dziękuję Ci bardzo. Jednak nie do końca satysfakcjonuje mnie rozwiązanie typu "jak będziesz miał szczęście, to będzie ci działać" Szczęścia w życiu zasadniczo nie mam, więc i w tym przypadku zapewne bym nie miał.
Reasumując z tego co tu widzę, to generalnie nic się w temacie nie zmieniło. Problemy z tym TV jak były, tak są dalej. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
zmieniło z HBO, działa już od dawna.

Kwestią szczęścia jest poprawne wyłączanie do uśpienia.
Podawałek kilka razy kopię zaleceń producenta ale NIKT nie napisał czy sprawdził i czy działa. Mnie uśpienie nie interesuje.
Aktualizacja:
poszukałem, tu jest potwierdzone, że działa też uśpienie, metoda zgodna z tym co podałem
http://www.hdtv.com.pl/forum/1624876-post819.html

Nie wiem czego oczekiwałeś po tym forum.
Chyba potwierdzenia, że samo się nie zrobi... i to prawda
Trzeba włożyć trochę wysiłku.
 
Ostatnia edycja:

MaykapKassy

New member
Ok. Dzięki bardzo.
Masz całkowitą rację. Oczekiwałem że samo się zrobi.
W scenariuszu takim, że pewnego dnia odpalę TV i otrzymam informację że właśnie dokonała się automatycznax aktualizacja do wersji jakiejś tam (która rozwiązuje zasadnicze problemy) a mnie ewentualnie pozostanie tylko zrestartować tv ;-)
Myślę że to nie jest żadne sciente fiction i właśnie tak to powinno wyglądać.
 
Ostatnia edycja:

kajapa

Member
Dzień dobry. Jestem użytkownikiem TV TCL c70 od trzech lat. Był to chyba mój najgorszy zakup w życiu., Od samego początku miałem z tym telewizorem jakieś problemy techniczne. Po bezowocnej z nimi walce, wkrotce poddałem się i zakupiłem TV innej marki. Nie mniej jednak, od czasu do czasu ten TCL jest używany, dlatego postanowiłem ponownie poprosić szanownych forumowiczów o pomoc w rozwiązaniu dwóch najbardziej upierdliwych problemów. Mianowicie problem pierwszy to nie działająca opcja szybkiego uruchamiania (TV włącza się 3 minuty), natomiast drugi problem, to nie działająca aplikacja HBO GO (aplikacja uruchamia się, lecz przy próbie odpalenia jakiegoś filmu, zgłasza błąd 5.1)
Rozwiazania tych problemów szukałem już dawno, lecz tak jak wspomniałem, poddałem się.
Lecz może jednak na dzień dzisiejszy pojawiły się jakieś skuteczne metody rozwiązujące tych popularnych problemów na tym tv?


Spróbuj tego.

http://www.hdtv.com.pl/forum/1649074-post844.html


Tu softy:
https://drive.google.com/drive/folders/1vXfF1A3WtxTTU3CDRWraWyA7xd_dTGgr
 

Wasiu84

New member
Witam,

Dawno mnie nie było na forum, ale po 5 latach użytkowania c7006 doszło to drobnej usterki.

Z telewizora jestem bardzo zadowolony, więc chciałbym spróbować naprawić tv.

Otóż prawa część ekranu miga co 5-6 sekund. Jak się przyjrzeć z bliska to nie jest to wygaszanie się prawej części ekranu, tylko pojawiają się na ułamek sekundy czarne poziome linie, co z odległości powyżej metra wygląda jakby się ekran przyciemnił na ułamek sekundy. Rzecz dzieje się tylko jak wspomniałem idealnie na prawej części ekranu. Na lewej części wszystko ok.
Rozkręciłem tv po poprawiałem wszystkie taśmy jakie były i przeczyscilem je. Zabieg ten nic nie dał.
Zastanawiam się czy wymiana płyty głównej lub płyty zasilające rozwiaze problem, może jest to problem z napięciem lub jakimś sterownikiem na płycie głównej. Na necie znalazłem dokupienia płytę główną i zasilania.
Gorzej jeśli to jest objaw kończących się już diod LED, panelu wówczas już tylko nowy tv.
Spotkał się ktoś z takim objawem lub ma doświadczenie czy wymiana płyty głównej/zasilającej rozwiąże problem?
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Faktycznie problem ze sterownikiem. Trudno ocenić na odległość bo może to być koszt nie wielki, a może nie opłacalny.
Napisz ( zadzwoń ) do serwisu TCLa - może zdiagnozują na odległość.
 

wieszt

New member
Mi zrypał się tv po 2latach ,kilka dni po gwarancji i nikt nie podejmuje się naprawy więc współczuję ,leży teraz w piwnicy i zbiera kurz...
 

Wasiu84

New member
Mi zrypał się tv po 2latach ,kilka dni po gwarancji i nikt nie podejmuje się naprawy więc współczuję ,leży teraz w piwnicy i zbiera kurz...

A co się zepsuło? Może będzie dobrym dawcą dla mojego tv?:) Jak podświetlenie LEDY to płyta główna i zasilająca może być dobra, chętnie kupie. Ile cali tv?

Ja jestem mega zadowolony z telewizora, więc wciąż szukam dawcy. Usterka nie jest mocno uciążliwa, więc daje sobie czas, aż zaczną się pojawiać modele na 2022 rok. Może uda się do tego czasu znaleźć dawcę:)
 
Ostatnia edycja:
Czy miał ktoś kiedyś problem z trybem HDR na netflix? Wygląda to u mnie tak jakby podświetlenie było ustawione na 0. Wszystko jest przyciemnione. Jak zmieniam ustawienia podświetlenia to na ekranie nic się nie dzieje. Tryb sdr działa normalnie obraz jest jasny i da się normalnie zmieniać poziom podświetlenia. Czy da się jakoś w ogóle wyłączyć automatyczne przełączanie się do trybu HDR?


Czy czas przyniósł jakieś rozwiązanie w tym temacie?
 
Do góry