zwrot towaru w media markt bądz wymiana na bon?

GracX

New member
Bez reklam
Witam jak to jest w sieci media makrt planuję tam zakupić kino domowe czy mogę je w razie czego oddać bez podawania przyczyny?tzn towar sprawny ale nie spełnia moich oczekiwań? jeżeli tak to do ilu dni ktoś mi mówił że nie przyjmują towaru jedynie wymieniają na bon na zakup w ich sklepie.
?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
nie masz takiego prawa. To obowiązuje tylko w internecie.
W sklepie tylko dobra wola sprzedającego więc musisz się umówić przed zakupem. Inaczej nie zwrócisz telewizora.
 

gadzik3

New member
Ja w zeszłym roku oddałem wieże w Saturnie, a z racji tego ze był to prezent gwiazdkowy wybrałem inna i nie było z wymiana żadnych problemów.
 

pro_fill

New member
Bez reklam
na przestrzeni tych lat, w jakich w poznaniu działa MM, nie pamiętam ile razy zwracałem towar,lecz nigdy nie miałem problemu.
przy zwrocie wystawiają owy "bon", wchodzisz na market i albo bierzesz coś innego, albo walisz od razu do kasy, gdzie realizujesz bon.

jeśli robisz to tego samego dnia i płaciłeś kartą, a zwracając jednak zakupiony towar chciałbyś gotówkę, to nie podchodź do kasy, w której płaciłeś, bo tam dostaniesz zwrot kasy, ale na konto - to trwa kilka dni.
 

GracX

New member
Bez reklam
a to ciekawe a czy różni się to w zależności od kraju czy zasady są takie same dla całej sieci? pytam gdyż mieszkam zza granicą
 

.oO0OoO0Oo.

New member
Dwa dni temu miałem taką sytuację, że postanowiłem oddać telewizor Sony z powodu zbyt głośniej (wg mnie oczywiście) pracy. Na 100% piszczenie mieściło się w normach firmy Sony ale pracownik Media Markt nie robił problemów. Dali mi drugi (zapakowany!) do sprawdzenia który także delikatnie piszczał (dużo ciszej ale w sklepie ciężko to ocenić i bałem się, że zacznie tak jak mój pierwszy) i miał otarcie na ramce. Postanowiłem jednak go oddać i odebrać pieniądze. Wszystko odbyło się bez problemu. Zdecydowanie polecam zakupy w MediaMarkt oczywiście o ile cena jest odpowiednia :) (w moim przypadku była)
 

robertos80

New member
a co w wypadku, gdy skorzystam z tego prawa i wymienie w ciagu 7 dni tv na inny - czy ta ten nowy tez mam 7 dni na zwrot/wymiane?
 

Stanley

Member
Bez reklam
Witam

Tak ścieka-w-ości: jak obecnie wygląda sprawa zwrotów w MM? Bo jeszcze jakiś czas temu było tak (według mojej wiedzy), że towar owszem można było oddać w ciągu bodajże 7 czy 10 dni (nieuszkodzony ofc.), ale bez możliwości zwrotu pieniędzy. Jedynie można było za kwotę zakupu wymienić na inny (lub bez problemu z dopłatą na droższy...). Innymi słowy: pieniądze raz wydane zostawały już w sklepie.
Kilka dni temu znajomy kupił telewizor i zwrócił go po 2 czy 3 dniach. Przyczyną na pewno nie była usterka - zresztą wtedy byśmy mówili o reklamacji, to już całkiem coś innego. Po prostu sprzęt mu nie podszedł i (jak twierdzi) dostał zwrot gotówki.
Czy zatem obecnie MM przyjmuje tzw. zwroty bez podania przyczyn i bez problemu zwraca pieniądze? Jeśli tak, to na jakich zasadach, w jakim max terninie? Na stronach sklepu nie znalazłem nic konkretnego.

Pozdrawiam
 

cytruus

New member
Zawsze warto najpierw (przy zakupie) dopytać obsługę sklepu czy w punkcie obsługi klienta
- zwrot jest 'prywatną' polityką sklepu (sieci) stąd różne i zapewne zmienne w czasie zasady czy wyłączenia.
Ja mogę polecić MM jako bezpieczne zakupy, obecnie termin zwrotu to 14 dni od sprzedaży i możliwy jest zwrot a nie wymiana. Niedawno zwróciłem telewizor za 10k i bez żadnych tłumaczeń czy dyskusji dostałem gotówkę... choć może pomogło że był z ekspozycji i z promocji :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
choć może pomogło że był z ekspozycji i z promocji :)
Nie..., ostatnio kupowałem drobnostkę z półki za 200 zł i tez bez problemu oddałem.
Kiedys dochodził jeszcze wazny czynnik ludzki, czyli zalezy na kogo trafiłes. Pan sprzedawca z porannej zmiany mogł Ci powiedziec, ze mozna zwrócić, a wieczorem u innego dowiadywałes sie ,ze zwrot nie mozliwy. Teraz też oczywiscie jest takie ryzyko, ale mam wrazenie, ze co raz mniej.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pewnie i tak tez jest, ale kierownik tez moze duzo zdzialac, a jak sie dobrze zyje z ludzmi, to mozna duzo (co wg.pracownika bylo niemozliwe, dla kierownika nie ma problemu). Przekonalem sie o tym wielokrotnie, dlatego na MM zlego slowa nie powiem.
Drobne rzeczy kupuje wlasnie tam, nie musze sie uzerac w przypadku awarii z "nieznajomymi".
Wole dolozyc te 20zl wiecej i miec spokoj.
 
Do góry