Zestaw Stereo do PS3/Filmy/Gry/MUZYKA

bibi55

New member
Witam,

Posiadam obecnie zestaw 5 głośników Wharfedale Diamond 9.1 + amplituner TECHNICS SA-DX750, prawda jest taka że mimo że posiadam 5 głośników korzystam tylko z 2 w systemie stereo, niestety nie mam możliwości rozstawienia 5 sztuk stąd taki a nie inny wybór, głośniki kupiłem w zestawie 5 sztuk, chciałem je teraz zamienić razem z amplitunerem na nowy zestaw 2 kolumn podłogowych stereo i nowego wzmacniacza.

przyznam szczerze że nie znam się na tym kompletnie :/ sprzętu używam głównie do gier PS3 i słuchania muzyki za pośrednictwem konsoli.

czy mógłby mi ktoś doradzić jakiś komplet 2 głośników i jakiś wzmacniacz do tego do kwoty 2500 zł. Czy jest rozsądne zamienianie tego co mam, czy może lepiej dokupić jakiś dobry subwoofer i to wystarczy ?

Muzyki jakiej słucham to gównie hip hop, pokój wielkości 20m2.

Zastanawiałem się nad tymi modelami :
-Wharfedale Diamond 10.7
-JBL STUDIO 190
-KLIPSCH RF-62 II RB
-Pylon PEARL
-MAGNAT QUANTUM 655
-HECO METAS XT 501

do tego myślałem o wzmacniaczu HARMAN KARDON HK 980 jeżeli uda mi się coś więcej pieniążków wyłuskać :)

ewentualnie taki gotowy zestaw : http://allegro.pl/cambridge-audio-topaz-am10-klipsch-rf-52-stereo-i2800722113.html

co Wy na to ?

z góry dziękuję za pomoc.
 
Ostatnia edycja:

Lowkey

New member
Zamiana jest rozsądna ponieważ nieźle brzmiący sub to kwestia min. 1500zł.
Sprawdź: HK 980+Klipsch RF52/62, lub seria F20, Magnat 655, JBL S180/190, Roth Audio Oli 40.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
HK980 to w tym przedziale cenowym dobry wybór. Kolumny do odsłuchania polecam te co kolega Lowkey, a w szczególności RF62, Studio 190, Oli40.
 

bibi55

New member
Dziękuję za odpowiedź,