Zestaw Onkyo304(504)+QQ500 vs PIONEER416+TAGA405 czy warto?

wert

New member
Witam Szanownych Forumowiczów

Na początek chciałem prosić o wybaczenie ale jestem laikiem. Chcę kupić pierwsze KD.
Po lekturze forum (mam straszny mętlik w głowie) doszedłem do wniosku, że za pieniądze, które mam zamiar przeznaczyć na ten cel (2 max 3 kzł) nie mogę liczyć na dobrą jakość dźwięku. Wstępnie wybrałem dwa zestawy

1. PIONEER VSX-416 + PIONEER DV-393 + TAGA HARMONY TAV-405 + TSW-80
2. ONKYO HTE 304(504) /403 + QUADRAL QUINTAS 500
lub coś podobnego

Moje pytanie: czy warto dołożyć do zestawu nr 2 czy tez kupić coś taniego z kolumnami podłogowymi (1) (bo i tak będzie kiepsko grać). Za tę kasę podobno nie można nawet kupić przyzwoitego zestawy stereo (choć blackninja stwierdził, że muzyki też da się słuchać na KD) . Słuchałem frontów Taga 405 na HK 132 i brzmiało to przyzwoicie (wiem powinienem iść na odsuch tego drugiego ale na prawdę nie mam jak). Jestem otwarty na wszelkie propozycje i będę wdzięczny za jakiekolwiek rady.

ArtS007

New member
Bez reklam
Na początek prośba, nie koloruj tekstu na biało, gdyż na jasnej wersji forum nie widać, co piszesz. :) A propos, już poprawiłem ten kolor na domyślny.

Zgadzam się w pełni z BlackNinja. Na zestawach kina domowego z pełnowymiarowymi kolumnami da się posłuchać muzyki. Oczywiście nie zagra to na miarę tego, czego można się spodziewać po stereo za te same pieniądze, ale różnica nie będzie znowu tak duża, aby nie móc z tym żyć.

Zaproponowane przez Ciebie zestawy powinny zagrać poprawnie w kinie i w miarę przyzwoicie w stereo. Celowałbym na Twoim miejscu w zestaw nr 2, tyle, że zestaw ten nie posiada subwoofera, a to rzecz istotna w kinie domowym. Więc wybierając ten zestaw, powinieneś wziąć pod uwagę dodatkowy wydatek (prawdopodobnie na przyszłość).