Zestaw kina domowego 3 - 3,5 tysiąca

VAT

Banned
Witam serdecznie. Po zakupie w ostatnich tygodniach P42V20 po nowym roku zamierzam zakupić kolejny sprzęt audio-video. Będę chciał nabyć amplituner, kolumny 5.1 i jakiś odtwarzacz. Obecnie posiadam TV P42V20, oraz Cyfrowy Polsat i Cyfra +. Chciałbym oczywiście to wszystko ze sobą połączyć w taki sposób aby zarówno z odtwarzacza jak i telewizji szedł dźwięk 5.1 oraz obraz HD.
Pokój ma 21,2m. Sprzęt będzie w 80% procentach używany do kina domowego (filmy) a pozostałe 20% muzyka. Budżet to maksymalnie 3,5 tysiąca. Prosiłbym też od razu o rade jakie kabelki mam zakupic do połaczenia głosników z ampli oraz do połączenia wszystkich innych urządzeń z ampli bo jestem kompletnie zielony. Z góry wielkie dziękuje za rady.
 

blurejs

New member
W tej cenie to warto brać np. amplituner Onkyo 608 + Quintas Quadral 5000. Kable są w zestawie. Dokup tylko kabel HDMI - obojętne jaki. byle nie najtanszy i nie najdroższy.
 

VAT

Banned
W tej cenie to warto brać np. amplituner Onkyo 608 + Quintas Quadral 5000. Kable są w zestawie. Dokup tylko kabel HDMI - obojętne jaki. byle nie najtanszy i nie najdroższy.

Taki zestaw odpowiadałby mi. Tylko czy dokupić do tego suba? I może znasz różnice między Quintas Quadral 5000 a Quintas Quadral 5000 SET?
 

Machinero

Member
Onkyo TX-SR508, Jamo S506 lub QQ5000, Jamo Sub 250? W 3,5 może się zmieścisz.

Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem Onkyo TX-SR508 + Onkyo BD 308 + QQ5000. Jak dla mnie zestaw gra naprawde bardzo ładnie, pilot dobry i wielofunkcyjny, ustawienia intuicyjne, a głośniki gabarytowo bardzo niewielkie i swietnie wykonane. Jak dla mnie basu jest wystraczająco dużo bez suba dzięki świetnemu frontowemu bass-reflex w przednich kolumnach - a i tylne je mają.