Zestaw KD do pokoju 40m2 do 4000zł

k0nficjusz

New member
Witam,
Jestem zielony w temacie więc mam nadzieję, że jako doświadczeni użytkownicy pomożecie wybrać mi sprzęt.

Mam salon połączony z kuchnią, w prostokącie o powierzchni ~40m2. Chciałbym kupić amplituner i głośniki, głównie chodzi mi o słuchanie muzyki Rock i Drum and Bass, no i od czasu do czasu jakiś dobry film(telewizji nie oglądaj). Teoretycznie wystarczyłoby nagłośnienie 2.0 plus jakiś wzmacniacz, ale chciałbym wiedzieć co o tym sądzicie. Finanse jakie przeznaczam na ten cel do 4000 zł z małym chaczykiem☺

Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wasze odpowiedzi.

Wyslane z mojego Nexus 7 2013 przy użyciu Tapatalka.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Powierzchnia duża więc potrzebujesz mocnych kolumn. Zerknij na Klipsch F-30 i do tego szukałbym wzmacniacza Nad-a.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Też bym tak wybierał czyli jeśli więcej muzyki to zestaw stereo.
Jaki kolor mają mieć kolumny ?
 

k0nficjusz

New member
Kolor najlepiej czarny, tutaj z żoną nie wygram :) a jaki konkretnie wzmacniacz polecicie. Coś czuję, że będzie trzeba dozbierać.

Wyslane z mojego Nexus 7 2013 przy użyciu Tapatalka.
 

Bucek

Banned
ja bym si nie upieral wcale przy jakims wyjatkowo mocnym sprzecie bo i tak wszystko zalezy od tego jakiej wielkosci jest strefa odsluchu a nie pomieszczenie .... jesli ktos planuje siasc sobie w okreslonym miejscy, np. na fotelu czy kanapie to wystarcza sprzet przeznaczony mocowo do powierzchni rownej mniej wiecej samemu salonowi albo wrecz samemu tylko kacikowi telewizyjnemu ... jak ktos lubi sluchac muzyki i przy gotowaniu to wtedy neistety ale bez mocnego sprzetu sie nie obedzie bo trzeba naglosnic cale 40m2....
 

k0nficjusz

New member
Czyli jednym słowem 4000 zł to nierealne fundusze na nagłośnienie takiej przestrzeni.