Zestaw do 1000zł

Szymon91

New member
Witam wszystkich, chciałbym wymienić sprzęt grający. Do wydania mam około 1000zł.

Jego przeznaczeniem będzie odsłuch płyt + podłączenie do komputera. Niedługo chciałbym podłączyć go również do telewizora.

Przyznam się, że jestem trochę zielony w tej kwestii. Zestaw będzie budowany od podstaw.

Wiem, że wymiary pomieszczenia są istotne dlatego ma ono w granicach 15 lub 20m2
Na początku zestaw z pewnością znajdzie się w tym mniejszym.

Interesuje mnie bardzo czysty dźwięk i lekki bass, ma być on odczuwalny, jednak symboliczne, żadne tzw. umc-bumc:grin:. Krótko mówiąc sprzęt ma grać dostojnie.

Czy w tym przedziale cenowym da się coś takiego złożyć? Jeśli tak, proszę o pomoc za którą z góry dziękuję.
 

Shagohad

New member
Bez reklam
Za ta cene jedyne co moge polecic to komputerowe "Logitech z 5500"... Jak bys mial powiedzmy 2000 to juz by sie cos udalo, ale od 2500 zaczynaja sie juz ciekawe propozycje...
 

armi

New member
Bez reklam
jakby nie było to Koledzy mają rację ... może na początek wystarczy wzmacniacz + 2.0 ?

ps
jak na Twoje potrzeby to 4-5 tys mało :)
 

fantattoo

Member
Za 1000 zł to jedynie jakaś miniwieża stereo i podłączenie kompa przez AUX. Nie da się ukryć, że miniwieża w klasie średniej, bo na wyższą półkę już nie starczy.

Rozejrzyj sie trochę po necie, jeśli nie masz czasu na łażenie po sklepach. Zestaw, taki podstawowy (jakiś prosty ampli, dvd, kolumny bez suba) to wydatek ok. 1800 zł w promocji. Z jakości dźwięku powinieneś być zadowolony, chociaż nie wiadomo na czym słuchałeś do tej pory.
 

fantattoo

Member