Zestaw 5.1 do ONKYO TX-NR626

mario123

New member
Witam
Chciałbym prosić o radę przy zakupie zestawu 5.1 do amplitunera Onkyo 626. W zasadzie amplitunera jeszcze nie kupiłem, ale podobno to obecnie najlepszy wybór biorąc pod uwagę jakość/cena.

Cały pokój od podstaw będę adaptował na kino, więc 90% wykorzystania to filmy.
Zastanawiam się mocno nad zestawem Klipsch F30/C20/B20 (obecnie w MM za 3999 pln), ale już przekroczyłem budżet, a chciałbym jednak w tej cenie zmieścić się z zestawem 5.1

A może JBL Loft System 5.1 lub Harman Kardon HKTS 65?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo jestem zielony w tym temacie.
Jeżeli wzmacniacz też miałby być inny to proszę o poradę jaki i z jakim zestawem głośników.
 
Ostatnia edycja:

mario123

New member
Metraż 18m (4x4,5m). Właśnie dostałem odpowiedź, że F30 nie są już dostępne u dystrybutorów, ale w necie coś się jeszcze pewnie znajdzie.

Chciałbym chyba jednak zejść z ceną, albo chociaż zmieścić się w tych 4k z subem.
Czytam sobie tak od rana i sporo osób zachwala do kina zestaw Harman Kardon HKTS 60.

Co do Onkyo 818 - zapewne tak, ale to już cena Onkyo 626 x2.
 

rafa@rafa

Active member
Bez reklam
Miałem HKTS 7 przez dwa lata (do tej pory jako tyłów używam satelitów). Odsłuchiwałem HKTS 16.

Daj sobie z nimi spokój. Z klipschami nawet suba nie będziesz potrzebował w takim niedużym pokoju.
A jakość dźwięku nieporównywalna.
Choć szczerze mówiąc na początku podobało mi się jak to grało w KD. Dziś wiem że tylko z braku porównania...
 

mario123

New member
Miałem HKTS 7 przez dwa lata (do tej pory jako tyłów używam satelitów). Odsłuchiwałem HKTS 16.

Daj sobie z nimi spokój. Z klipschami nawet suba nie będziesz potrzebował w takim niedużym pokoju.
A jakość dźwięku nieporównywalna.
Choć szczerze mówiąc na początku podobało mi się jak to grało w KD. Dziś wiem że tylko z braku porównania...

Hmm, ale czy HKTS 16 to to samo co HKTS 65? Może jednak w jakości jest różnica?