Zawsze będzie coś lepszego

bitterspy

New member
Jestem kompletnym laikiem i chcę kupić kino domowe. Chciałbym aby zmieściło się w 3 tysiącach zł. Nie jestem audiofilem ale zależy mi na dobrym dźwięku i możliwościach rozbudowy. Rozbudowy np. o blu-ray bo teraz odtwarzacze są drogie a filmów mało więc chyba nie ma sensu wydawać na to kasy. Z drugiej strony nie mam pojęcia czy różnica pomiędzy obrazem z dvd a blu ray bedzie tak widoczna (chce kupić w przyszłości niedalekiej projektor i tu znów pytanie czy HD czy HD ready wystarczy) Pytanie kieruje głównie do ludizktorzy zmieścili się w takim budżecie i sązadowoleni. Wiem że można wydać na to i 5 razy tyle a za 3 lata stwierdzić że to już złom. Nie chcę popaść w takąpranoję.

Znalazłem na Allegro troche sprzetów co sądzicie np o takich tanich rozwiązaniach. allegro.pl/item445202077_onkyo_txsr506_dvsp405_maudio_hts_7_szt_kredyt.html
 

don111

Banned
M-Audio ,. więc szukaj innego, najlepiej nie na allegro tylko w wyszukiwarce forumowej, temat zestawu do 3 tys. jest wałkowany 10x na tydzień
 

bitterspy

New member
Spać przez to kino nie mogę, może z innej strony znalazłem coś co przekracza budżet. Napiszcie mi proszę czego to nie ma co mógłbym mieć wydając 6 tysięcy np. Bo z mojej laickiej strony to wygląda dobrze. Chyba trzeba by dodać suba do oglądania filmów i to wszystko co?

Pioneer DV-410V-K VSX-918V-K Jamo S606HCS3
 

bitterspy

New member
Zdecydowałem się już na pewno na Jamo 606 ale dalej nie wiem co z ampli i dvd. Możecie mi podpowiedzieć czy ma sens kupowanie ampli do 1 tys zł? Czy szkoda do takich kolumn? Zastanawiam się nad Pioneer VSX-918V-K a jakimś Onkyo. Nie mogę nigdzie znaleźć prostego porównania pomiędzy 505,506 a 605. Czy możecie mi jako laikowi napisać zasadnicze różnie? Blackninja pisalem na priva i nie mam odpowiedzi.
 

Shagohad

New member
Bez reklam