zamiennik dekodera nc+ multiroom

ruszko1

New member
Witam

Jako ze jestem zielony w temacie a przeglądanie forum nie trafilem na odpowiedz na moje pytanie postanowilem napisac nowy wątek.

Jestem posiadaczem pakietu platinium nc+ z multiroom premium (czarny turbobox+ bialy zwykly dekoder) i mam zamiar w koncu je wymienic bo czas dzialania ich i pilotow do nich to jakas paranoja.
I teraz prosze o pomoc w wyborze dekoderow ktore beda obslugiwac obie karty(N nie NC+) i beda dzialac duzo lepiej niz te fabryczne.
Nie wiem czy wogole jest to mozliwe ale na w innych watkach jest mowa o jakis "modułach" lub jakis wejsciach w tv
A moze ktos ma na to inny sposob

Pozdrawiam i licze na pomoc

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Jeżeli się nie mylę ale karty które są w obu Twoich dekoderach są sparowane ,tzn programowo przypisane do konkretnego dekodera z którym działają ,po prostu jeżeli je wyciągniesz i włożysz do innego dekodera działać nie będą .Pewną szanse dają stare aktywne karty cyfry + które nie są parowane i w takim przypadku trzeba moduł Aston i dekoder z gniazdem CI ,lub telewizor z wbudowanym dekoderem satelitarnym i gniazdem CI

ruszko1

New member
cholera;/ a masz moze jakas wiedze na temat oprogramowania ktore mozna wgrac zamiast fabrycznego aby dzialalo szybciej bo tych to praktycznie nie da sie uzywac

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jeżeli się nie mylę ale karty które są w obu Twoich dekoderach są sparowane ,tzn programowo przypisane do konkretnego dekodera z którym działają ,po prostu jeżeli je wyciągniesz i włożysz do innego dekodera działać nie będą .Pewną szanse dają stare aktywne karty cyfry + które nie są parowane i w takim przypadku trzeba moduł Aston i dekoder z gniazdem CI ,lub telewizor z wbudowanym dekoderem satelitarnym i gniazdem CI

Na 100% tak jest jak piszesz...

przemko77

Well-known member
Bez reklam
A znalazlem cos takiego na allegro ktore wydaje sie byc alternatywa na moj problem. Czy ktos wie cos na ten temat