zakup telewizora -- bardzo proszę o rady (sony? samsung?)

tffur

New member
Witam,

Jako, że mój stary unimor:) odmówił mi posłuszeństwa zostałem zmuszony do zakupu nowego telewizorka. Nie jestm żadnym koneserem obrazu:) Chcę tylko, aby mój nowy Tv pracował jak najdłużej i nie przeszkadzał w oglądaniu.

Telewizor będzie stał w odległości 3,5 m od kanapy:). Będę na nim oglądał głównie sport za pośrednictwem anteny satelitarnej. Planuję "puszczenie" sygnału przez komputer. Na nowy sprzęt chciałbym wydać nie wiecej jak 3500 pln.

Na pierwszy rzut oka rzuca się mi model sony: SONY KDL 32 W 4000

Ma przystępną cęnę i świetne opinie. Pytanie tylko czy podłaczony do zwykłej anteny satelitarnej bedzie miał okazje pokzać swoje możliwości.

Inne ciekawa propozycja według mnie to samsungi:

Samsung LE32A656

lub

Samsung LE 37A551P2

Co o tym sądzicie? może macie jakieś inne propozycje, rady?

Jestem kompletnym laikiem, ale nie chcę wydawać tych 3500 zl na marne:) jak już za coś płacić taka kase to z sensem:).

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

ormats

New member
Za ta cene spokojnie kupisz bardzo dobry tv 37 cali. Proponuje zobaczyc modele:
- Samsung LE 37 A 656
- JVC 37 P80 (o cene potarguj sie z kikim).
- Panasonic TX -37Lz70
Ewentualnie szarpnac sie z 300 zl wiecej i kupic Toshibe Z3030.

Moim zdaniem to sa najlepsze tv w tej klasie cenowej.

Pozdrawiam.

jashi

New member
A ja ci polecę Panasonica TH-37PV80 (plazma) gdyż sygnał z satelity czyli SD będzie lepiej wyglądał niż w LCD. Co do rozmiaru daruj sobie 32 cale po tygodniu będziesz żałował że nie kupiłeś większego.
Na twoje warunki sygnału polecam ci plazmę bo na lcd przy sporcie tylko będziesz narzekał np: tenis że piłki nie widać, albo piłka nożna że zostawia smugi.
Powiem ci że ja posiadam plazmę ,a dokładnie 1,5 miesiąca temu miałem ten sam dylemat co ty. Poczytałem o zaletach i wadach obu technologi i wybrałem plazmę. W temacie o panasonicu popytałem o szczegóły poczytałem i padł wybór.