Witam, jestem nowy i dość zielony w temacie, proszę o pomoc. PS Przepraszam, że w tym dziale ale w innym nie mogłem utworzyc nowego tematu, wiec piszę tu. Teraz to sedna sprawy...
Chcę stworzyć kino domowe pod komputer.
Planuję kupić zestaw Logitech Z906, mam w związku z tym kilka pytan.
Pokój 23m2, zestaw ma służyc głownie do oglądania filmów z komputera na tv 40cali samsung + kablówka, w gry na kompie nie gram, konsoli tez nie planuje kupic, czasem podudnię jakąś muzą ale audiofilem nie jestem.
1 - jaką kartę muzyczną muszę dokupić aby wszystko łądnie grało ( komp ma 7-8 lat, zwykla zintegrowana muza na płycie bez wyjsc)
2- Nie mam napedu BD wiec filmy to beda mkv. Teraz pytanie czy jest sens sciągac taka wersje:
The.Purge.Anarchy.2014.MULTi.1080p.BluRay.Remux.AVC.DTS-HD.MA.5.1-inTGrity
Audio 3 .....................: DTS-HD MA | 3 556 Kbps | 5.1
CZy na tym sprzecie , nie wiem jakims programem, lepsza karta dziwekowa czy czyms innym ( nie znam sie dlatego pytam...) uda sie wyciagnac taki dzwiek? czy absolutnie nie ma szans i wystarczy takie cos:
The.Purge.Anarchy.2014.MULTi.1080p.BluRay.X264-inTGrity
Audio 3 .....................: DTS | 1 510 Kbps | 5.1
Jesli tylko ta wersje to czy jest sens kupowac zestaw za okolo 1300 czy moze lepiej polowe tanszy a roznicy i tak nie zobacze?
3 - Jakiego playera do tego uzywac? PotPlayer, power dvd czy cos innego? Do tej pory oglądam wszystko na KMPlayer.
4 - jakim kablem podlączyc głosniki z kompem, a jakim z tv?
Z góry dziekuje !!
Chcę stworzyć kino domowe pod komputer.
Planuję kupić zestaw Logitech Z906, mam w związku z tym kilka pytan.
Pokój 23m2, zestaw ma służyc głownie do oglądania filmów z komputera na tv 40cali samsung + kablówka, w gry na kompie nie gram, konsoli tez nie planuje kupic, czasem podudnię jakąś muzą ale audiofilem nie jestem.
1 - jaką kartę muzyczną muszę dokupić aby wszystko łądnie grało ( komp ma 7-8 lat, zwykla zintegrowana muza na płycie bez wyjsc)