yamaha rx-v663 czy CA AzUR 540R v.3

klaklanbej

New member
Jestem bardzo bliski kupienia swojego pierwszego sprzętu AV i w zasadzie do wczoraj byłem zdecydowany na yamaha rx-v663 do której w niedalekiej przyszłości chciałbym dokupić wzmacniacz stsreo - yamaha posiada pre-out. takie rozwiązanie pozwoli osiagnąć czysty dźwięk stereo (przez dodatkowy wzmacniacz) i tym samym najnowsze dekodery do kina.
Takie rozwiązanie mocno promuje don111, natomiast blackinja poinformował mnie że to rozwiązanie jest głupotą i zasugerował zakup CZ AZUR 540R v.3
Podobno dźwięk stereo jest w nim rewelka. Całkowicie już zgłupiałem, zależy mi na tym żeby mieć AV którego nie będę musiał zmieniać za rok z powodu braku kodeków HD (CA nie posiada wszystkich), i oczywiście na jakości dźwęku stereo.
Jestem laikiem w tych kwestiach więc może gdzieś palnąłem jakieś głupstwo, mam jednak nadzieję na rzetelną pomoc.

Może don111 i blackninja włączą się do dyskusji??

Będę wdzięczny za opinie!!! pozdro dla wszystkich!!
 

Shagohad

New member
Bez reklam
Kupujac CA to tak nie do konca sie pozbawisz nowych dekoderow, bo dzwiek z Blu-Ray mozesz puscic po analogu, co ampli odtworzy. Nie bedziesz mial tylko kontrolki ze leci Dolby TrueHD, oraz potrzebne bedzie wiecej kabli :).

Jesli chodzi o propozycje ktorej zaciekle broni Don, na bank bedziesz mial lepsza jakosc w stereo, tylko ze bedziesz musial kupic dwa ampli, i do tego ogladajac film beda musialy isc obydwa naraz...

Krotko mowiac, jak Cie stac na lepsza jakosc to bierz rozwiazanie Don'a. Stereo bedzie lepiej gralo jak w ampli za 4000 ;]. Jak mimo wszystko spasujesz i stwierdzisz ze szkoda Ci kasy, to bierz rozwiazanie Blackninjy.
 

don111

Banned
prosta sprawa - amplitunery za grube tysiące grają w stereo wyraźnie gorzej niż wzmacniacze od powiedzmy 2 tys. jeśli chodzi o nowe (z drugiej ręki to nawet za 500zł można fajne kupić)