Yamaha rx-v363

Rocca

New member
Witam,
Mam problem, rodzice poprosili mnie o wybranie im jakiegoś zestawu grającego do pokoju.
Jako że sam jestem laikiem ciężko jest mi porównać sprzęt różnych firm w miare obiektywnie dlatego proszę o radę.
Sprawa wygląda następująco:
Cena do 1600zł w tym musi być amplituner jakieś dvd i głośniki(niestety wiem że tragicznie mało ale niestety nie będzie raczej więcej po drugie rodzice i tak będą zadowoleni jako że gdyby sami wybierali to ktoś by im wcisnął jakieś cudo z marketu itd.)
Mam okazję wyrwać ampli Yamaha rx-v363 lekko używaną(ma jeszcze 2lata gwarancji) za 700zł i głośniki Jamo s406 za niecałe 400zł i za resztę znajde jakieś DVD czy to dobry wybór w tej cenie?
Ewentualnie proszę o jakąś alternatywę dla tego sprzętu.
Trochę martwi mnie brak przesyłu dzwięku przez HDMI ale da się to jakoś przeżyć.
Tak jak mówiłem rodzice chcą żeby to poprostu dobrze grało i nadawało się na ich potrzeby i do kina domowego jak również do posłuchania muzyki dla relaksu. Więc proszę o nie komentowanie epitetami typu szmelc złom itp. :p

Podsumowanie dla osób którym nie chciało się czytać całego tekstu :
Potrzebuje ampli i głośniki w cenie tak do 1300zł za resztę kupie jakieś DVD

Zastosowanie: Słuchanie muzyki + filmy w pokoju ok 20m2

Odbiorca: Rodzice wogóle nie zorientowani w temacie dzwięku(staram się wybrać coś lepszego niż marketowe wynalazki które pewnie sami by wybrali).

Mój typ puki co: Yamaha rx-v363 + Jamo s406 całość wychodzi jakoś około 1100zł obie rzeczy używane ok roku, ampli jeszcze 2lata gwarancji, głośniki jeszcze rok.

Pytanie: czy da się wyrwać coś lepszego w tej cenie? Czy nie lepiej narazie kupic 2 głośniki ale trochę lepsze a później dokupic powoli resztę? Jeśli tak to jakie głośniki stereo żebym zmieścił się w cenie?
Sprzęt może być lekko używany byle był na gwarancji jeszcze rodzice są na tym punkcie uczuleni :)

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za pomoc.