X85C - czy ceny jeszcze zlecą? Kiedy przedłużona gwarancja?

ewaldus

New member
Dzięki rafcio za info. TV zamówiony. Mam nadzieję, że do piątku dojedzie.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

rafcio76r

New member
Bez reklam
Dzięki rafcio za info. TV zamówiony. Mam nadzieję, że do piątku dojedzie.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Jak przesyłka dojedzie i go podłączysz to opisz swoje wrażenia. Myślę, że będziesz zadowolony. Do tego wydłużona gwarancja pozwala spać spokojnie :)

Ja zamówiłem Samsunga 60KS7000 za 7k z odbiorem w neonecie. Po teście w sklepie na własnym materiale, zrezygnowałem z zakupu z uwagi na 10 znalezionych na matrycy bad pixeli. Euro oglądał więc będą na starym, poczciwym Panasie 32" :)
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
To innego egz nie dali żeby zobaczyć jak będzie się tv prezentował ??? 10 bp to sporo...

Powiem Ci, że brak profesjonalizmu ze strony pracowników sklepu wyszedł. Ten feralny egzemplarz sprowadzili na sklep na moje życzenie. Do minionej środy było promo na 60KS7000 w neonecie. Po uwzględnieniu rabatu promocyjnego 700 zł i kuponu 400 zł do Decathlona za TV wychodziło tak naprawdę 6795 zł. Dobrze, że miałem ze sobą plansze testowe na penie, bo mógłbym nie wyłapać bez nich tych martwych pixeli. Na stanie sklepowym nie mieli innego egzemplarza. Zaproponowałem im sprowadzenie dla mnie kolejnej sztuki w tej samej cenie - był jeszcze czas na złożenie zamówienia, bo to była środa, ale na moją propozycję nie zareagowali zbyt optymistycznie, bo bardziej byli przejęci co mają zrobić z tym trefnym egzemplarzem. Na moje pytanie, czy TV będą odsyłać do magazynu centralnego Neonetu, jeden z pracowników stwierdził cyt.: "A kto nam przyjmie rozpakowany TV?" Normalnie ręce opadają. Byłem bardzo zawiedziony ich brakiem profesjonalizmu w podejściu do klienta. Pewnie się spodziewali, że po odbiór TV przyjdzie laik, który sprawdzi tylko czy TV w ogóle działa i weźmie go z pocałowaniem ręki. Na koniec im powiedziałem, żeby sobie zadzwonili na serwis samsunga, to im przyślą technika na oględziny. Reasumując zostałem więc bez nowego TV na Euro. Mecze będę oglądał na TV 32" zamiast na 60" :shock: Po Euro już nie będę miał ciśnienia na zakup, z nowym TV zapewne poczekam do grudnia, kiedy ceny będą niższe.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Jak przesyłka dojedzie i go podłączysz to opisz swoje wrażenia. Myślę, że będziesz zadowolony. Do tego wydłużona gwarancja pozwala spać spokojnie :)
Spokojniej tak, ale nie spokojnie. No chyba, że coś się zmieniło.
Do tej pory Sony zastrzegało sobie, że może nam TV naprawić ,, nie nowymi'' częściami.
Mało tego, mogą wymienić nam padnięty TV na całkiem inny też ,, nie nowy'' i nie dowiemy się ile godzin pracy ma za sobą.
Mogą też wymienić nam go na inny nowy ale na inny model, który nie musi mieć ceny jak nasz, ale może być sporo tańszy i nie mamy na to żadnego wpływu.
Czy to pozwala spać spokojnie?
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Spokojniej tak, ale nie spokojnie. No chyba, że coś się zmieniło.
Do tej pory Sony zastrzegało sobie, że może nam TV naprawić ,, nie nowymi'' częściami.
Mało tego, mogą wymienić nam padnięty TV na całkiem inny też ,, nie nowy'' i nie dowiemy się ile godzin pracy ma za sobą.
Mogą też wymienić nam go na inny nowy ale na inny model, który nie musi mieć ceny jak nasz, ale może być sporo tańszy i nie mamy na to żadnego wpływu.
Czy to pozwala spać spokojnie?

A czy lepsze jest takie rozwiązanie, czy jego zupełny brak po 2 latach standardowej gwarancji?. Ktoś np. kupił TV za 12k i po 2,5 roku eksploatacji mu się zepsuł, więc mu naprawią go wykorzystując używane części lub TV zostanie wymieniony na inny, używany lub nowy. Ktoś inny kupi w tej samej cenie TV za 12k i ma tylko 2 lata gw., zaraz go upływie gwarancji TV całkowicie padnie i kupujący zostanie z ręką w nocniku. Widzisz różnicę, czy nie? :) Bo ja widzę. Oczywiście mam tu na myśli sytuację, gdy ktoś w standardowej cenie rynkowej dostanie extra 4 lata gw. lub 5 lat gw.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dlatego też napisałem, że ta przedłużona gwarancja pozwala ,, spać spokojniej, ale na pewno nie spokojnie''.
 
Do góry