wymiana plazmy

jansunaj

New member
Witam!
Posiadam plazmę panasonica Th-42PV60 E sześcioletnią.Telewizji ogladamy nie tak dużo.Z plazmy jestem zadowolony ale technika poszła do przodu.Odległość ok.4-4,5 metra.Porady potrzebuję co kupić i w jakich rozmiarach.Myślałem o najnowszej plazmie panasonica 50 lub 55 cali VT lub jego nastepcy.Znajomi -znawcy uwazają ,że plazma to technologia przestarzała i namawiają do kupna tv ledowego:bravia 850-właśnie wszedł na rynek ,LG lub samsunga 8000.Proszę o rade.Fanem sprzętowym nie jestem ale telewizor chciałby kupić na kilka ładnych lat.
jansunaj
 

jansunaj

New member
Witam .Brak porad więc trochę szczegółów:
1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 30m +10 jadalni
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ?-4-4,5m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ?2
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ?trochę z boku
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? wisieć
6.Jak słońce świeci w pokoju ?tv w narożniku słońce z boku 3m
7.Jaki masz obecnie telewizor ?42PV60E panasonic
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ?b.dobry obraz-naturalny
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ?cyfrowy-cyfra+
10.Jakie urządzenia ?
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ?2-3
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ?matową
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? sport,film,przyroda
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ?czasami
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie?nie
16.Preferencje co do marki ?dowolna
17.Preferencje co do wielkości ?chyba większy 50-55
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ?smużenie
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ?wieczorem
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ?do10 tys.
21.Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ?nie znam różnicy ,chyba pasywne...?
 

jansunaj

New member