wprowadzam sie do nowego domu i chciałbym kupić w miarę dobry sprzęt.

adrem73

New member
Witam wszystkich.Jestem laikiem w sprzęcie RTV,więc potrzebuję dobrej rady.
Zaznaczę iż od kilku dni spędzam po kilka godzin na sprawdzaniu sprzętu w różnych sklepach,zarówno w necie jak i w realu.Może zacznę,że upatrzyłem sobie sony EX 710 55" lub 55"810 3D do oglądania na codzień,wszystkich programów,zaznaczę,że muszę jeszcze wybrać tv sat,myślę o dwóch razem Polsacie i N-ce,do sypialni 32"EX 710 i do sali ćwiczeń coś dużego lecz taniego,może być plazma aby miało wejście HDMI,chce kupić grę,tę na ruchy z x-boxa.Do tego pierwszego tv chcę jeszcze kupić kino domowe z blu-ray oraz małe głośniki,bo nie mam czterech kątów,więc nie mogę wziąć głośników frontowych,stojących tylko zawiezane żeby dobrze wyglądało.Co do kompletu kina domowego chciałbym przeznaczyć razem około 4000,00 PLN,myślałem o sprzęcie ONKYO,DENON,HARMAN-KARDON,wiem,że głośniki nie mogą być plastikowe.Sumując wszystko,proszę o naprawdę dobrą radę z racji,że chcę wydać parę złociszy.Pozdrawiam serdecznie i czekam na dobre rady.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
zdecydowanie za mało danych .

podaj jakie masz warunki : odległość od ekranu ? jak słońce świeci w pokoju ? Jak duży jest pokój ? jaki masz obecnie telewizor? jakie programy najczęściej oglądasz? więcej oglądasz w dzień czy wieczorem ? preferowana wielkość telewizora? preferowana marka ? czego nie lubisz w telewizorach? jakie urządzenia będą podłączone ? ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń ? siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych ? Czy ważne jest wifi ? czy USB ma mieć czytanie filmów ? jakimi złączami ? jaki masz sygnał ? ile programów HD ? ma stać czy wisieć ? jaka klasa cenowa ?

Co do kina - możesz wkleić zdjęcie pokoju ?
Głośniki rozumiem że małe - ale czy mają wisieć na ścianie , czy maja stać ?
Jaki kolor?
Czy masz już elementy w ścianie wyprowadzone?
Czy mają być na podstawkach ?
KEF
Czy coś w tym stylu ?