Witam i od razu pytam

Nevalon

New member
Cześć!

Na wstępie: Wojtek, Szczecin, lat 25 (kurde brzmi jak ogłoszenie matrymonialne...). Z wykształcenia jestem programistą, pracuję w zawodzie, ale także hobbystycznie oraz jako druga praca prowadzę sklep z latawcami pociągowymi i innymi akcesoriami do landkitingu, snowkitingu i kitesurfingu.

Przeprowadzam się niedługo na swoje nowe, własne 4 kąty. Stałem się posiadaczem PS3 (slim, 320 GB), tylko aktualnie nie mam do czego go podpiąć ;)

A jako, że na nowych 4 kątach będę i tak potrzebował telewizora, chciałbym połączyć przyjemne z pożytecznym i kupić TV, który będzie uniwersalny zarówno do normalnego użytkowania (kablówka, filmy DIVX itp), jak i do grania. Będę go też czasem chciał zabrać na jakieś targi i wyświetlić filmy promujące towar którym handluję (czyli filmy sportowe, na których ludzie latają latawcami pociągowymi na śniegu, lądzie i wodzie), zatem ważne dla mnie jest, aby na mocno oświetlonej hali wyświetlany obraz był w stanie się "przebić" i zainteresować odbiorców...

Założenia: 42", wbudowane DIVXy, USB i najlepiej czytnik kart pamięci (jakoś muszę filmy na targach puścić, a PS3 ze sobą tam targać nie będę). No i żeby gry chodziły płynnie itd Fajnie też byłoby, jakby był w miarę oszczędny w poborze prądu.

Innymi słowy: Co najlepsze we w miarę sensownych pieniądzach? Moje fundusze nie są jakoś specjalnie ograniczone, nie lubię jednak wydawać 2 razy więcej niż potrzeba. Myślałem w granicach 2000 - 2500 PLN, chociaż, jeśli sensowne i uzasadnione jest wydanie kilkuset PLN więcej, to biorę to pod uwagę.

Plazma? LCD? LED? Poczytałem nieco i im więcej wiem tym trudniejszy wybór :D

Co z Telewizorami LED? Ktoś napisał, że nie bardzo do PS3, ale nie znalazłem info dlaczego? LED z tego co wyczytałem dobrze sprawdzają się w oświetlonych pomieszczeniach, czyli na wspomniane targi byłoby jak znalazł.

Aktualnie waham się głównie między modelami:
PANASONIC TX-P42G20 - plazma 42" polecana na forum PS3