Wejście HDMI (1080 Pass-Through) Czyli jakie?

PolChicken

New member
Wejście HDMI (1080 Pass-Through). Jestem zielony w temacie.Co oznacza Pass-Throughprzy wejściu hdmi. Czy przez takie złącze mogę podłączyć komputer do kina domowego? Wtedy sygnał audio wideo szedłby po jednym kabli hdmi. Dzwięk do kina. Natomiast obraz dalej przez kino do projektora. Czy to złącze się do czegoś takiego nadaje? Może sobie darować i połączyć komp z kinem za pomocą kabla optycznego? Projektor też do pc bezpośrednio?

darkmajin

Member
Bez reklam
ale gdzie masz to pass through ..
oznacza ze przekazuje sygnał dalej bez obróbki.

komputer do kina mozesz podłaczyc czym tylko ci sie podoba ( i czym mozesz ;) )

najlepiej hdmi , nie pochwaliles sie jaki masz ampli ( jakie wyjscia ) to samo z projektorem.. jak mozesz podlacz sobie hdmi do ampli i od ampli hdmi to projektora to najlepsze rozwiazanie

mozesz podłaczyc projektor bezposrednio do kompa i optyk do kina szczerze mowiac jak wolisz/mozesz

klolik

New member
Opis Pass Through przy wejściu HDMI oznacza przepuszczenie sygnału dalej bez ingerencji - jak już kolega powyżej napisał.
Czyli działa to jak przełącznik HDMI z kilku różnych źródeł.

Niestety nie da się podłączyć PC przez takie HDMI i rozdzielić dzwięk - do kina a video do tv/projektora. Konieczny jest osobny kabel do audio.

Podłączanie PC do ampli po HDMI i dalej HDMI do proja ma sens tylko jeżeli będziesz używał kilku źródeł video i ampli posłuży jako przełącznik źródeł sygnału. Przy jednym źródle podłącz bezpośrednio.

PolChicken

New member
Dzięki za odpowiedź. Głównie o audio mi chodziło. Bez optyka się pewnie nie obejdzie. Takie wejście jednak może się przydać z uwagi na to, że benq w500 ma tylko jedno złącze hdmi. Sprzętu jeszcze nie mam. Szykuje ojcu liste zakupów które w tym tygodniu zostaną zrobione, a bez kabli się nie obejdzie.