Ustawienia 7404 i 8404

rafalp

New member
Witam,

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem 42PFL8404H + dekoder HD Cisco kablówki UPC (W-wa). Nie mam doświadczenia więc zwracam się do Was z prośbą o poradę jak optymalnie ustawić parametry wyświetlania obrazu na tym TV? W menu jest mnóstwo opcji.. Może użytkownicy serii 7404 i 8404 zaprezentują swoje ustawienia menu z krótkim komentarzem?

(nie znalazłem na forum dobrego wspólnego wątku dot. kalibracji dla serii 7804 i 8404 - info dla nadgorliwego admina kasującego posty)

pozdr
RafalP

rafalp

New member
Czy nikt nie ma TV serii 7404 lub 8404? Tyle na forum się testuje i pisze o różnicach pomiędzy poszczególnymi modelami, a przecież porównywać można dopiero dobrze ustawione obrazy. Podzielcie się proszę swoimi doświadczeniami.

kaidrol

New member
Contrast: 75
Brightness: 46
Colour: 55
Sharpness: 5 (default)
Tint: Normal

Pixel Plus settings all set to off.

lub
cinematic.pl/wiedza/kalibracja_obrazu.html

z AV forum

Contrast: 78
Brightness: 52 --> 2 up for better shadow detail, almost without any loss of black
Colour: 52 --> 3 down, primarily for better skin tones
Sharpness: 3 (for PS3 and Blu-ray: 2)
Noise Reduction: Off
HD Natural Motion: Minimum (for PS3 and Blu-ray: off)
100Hz: On (for PS3 and Blu-ray: off)
Advanced sharpness: Off
Dynamic contrast: Off
Dynamic backlight: Best pic
MPEG Art Reduction: Off
Colour Advancement: Off
Light Sensor: Off

for sd:
brightness:57
colour:50
contrast:65
sharpness:3
hue:0
noise reduction:minimum
tint:normal
pixel precise:
100hz clear lcd: on
hd natural motion: on minimum/off for sports/off if you don't like it.
advanced sharpness: off
mpeg noise reduction: on
dynamic contrast: off
dynamic backlight: off
light sensor: off
colour enhancement: off
set screen format to widescreen

settings for xbox 360 this tv can output at 1080p via component input
contrast:65
brightness:65
colour:50
hue: 0
sharpness:5
noise reduction: off
pixel precise
100hz clear lcd automatically shuts off