Usłysz prawdę – po Maroon 5 do JBL dołącza Sir Paul McCartney

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Firma Harman ogłasza, że legenda rocka, Sir Paul McCartney,
1624059-PAUL_MCCARTNEY.png

(billboard -foto)
będzie gwiazdą drugiego etapu globalnej kampanii reklamowej marki JBL, “Hear the Truth” (“Usłysz prawdę”), w którą zaangażowani są znani muzycy. McCartney to wierny użytkownik sprzętu JBL w studio nagrań, w trasie koncertowej, a także w domu, a jego udział w kampanii JBL „Hear the truth” to świadectwo wpływu, jaki marka JBL wywiera na muzyków i ich fanów od początku ery rock’n’rolla.

Spot telewizyjny z udziałem McCartney’a po raz pierwszy pokazano 12 lutego podczas ceremonii rozdania nagród GRAMMY, po kampanii telewizyjnej ukażą się również banery internetowe oraz reklama w prasie. JBL będzie także sponsorem letniej trasy koncertowej Paula McCartney’a.

[youtube]92m7-D-1o3Y[/youtube]

“Melomani nie muszą iść na kompromis, słuchając swoich ulubionych artystów. Nie muszą też poświęcać jakości w imię wygody, jaką dają cyfrowe źródła muzyki,” powiedział Dinesh C. Paliwal, prezes firmy HARMAN. “Kampania JBL ‘Hear the truth’ ma na celu zwrócenie uwagi na jakość brzmienia, a udział w niej biorą artyści, którzy pragną, by ich fani słyszeli ich muzykę tak, jak jej twórcy pragnęli ją stworzyć. Sir Paul McCartney pokazuje dlaczego wspaniała muzyka żyje długo i jak ważne jest najwyższej klasy odtwarzanie dźwięku. JBL cieszy się sporą renomą wśród muzyków na całym świecie, a naszym celem jest wierne odtwarzanie ich muzyki za pomocą produktów JBL.”

W nowym spocie reklamowym “Hear the truth” będzie można zobaczyć McCartney’a wykonującego swój najnowszy singiel, “My Valentine,” pochodzący z albumu “Kisses on the Bottom,” który ukazał się 7 lutego tego roku. 9 lutego McCartney otrzymał swoją gwiazdę na hollywoodzkim Walk of Fame, a premiera jego nowej płyty została uświetniona koncertem na żywo transmitowanym z słynnego Capitol Studios. Dzień później 14-krotny zdobywca nagrody GRAMMY został wybrany Człowiekiem Roku 2012 MusiCares. Ta nagroda została przyznana McCartney'owi w uznaniu jego osiągnięć artystycznych i pracy charytatywnej.

“JBL to synonim wspaniałego dźwięku, stale spełniający standardy jakich oczekuję dla mojej muzyki,” powiedział Sir Paul McCartney. “Korzystałem ze sprzętu profesjonalnego JBL podczas całej mojej kariery w studio nagrań i podczas koncertów. Pragnę, by moi fani „usłyszeli prawdę”, a to właśnie gwarantuje JBL.”

Spot reklamowy opowiada historię “My Valentine” McCartney’a, przybliża także rolę, jaką JBL odgrywa w przekazywaniu piękna i niuansów muzyki. Reklamówka “Hear the truth” została nakręcona w styczniu w Londynie, jej reżyserem jest Martin Campbell, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller Casino Royale, film o przygodach Jamesa Bonda, a który wyreżyserował także spot reklamowy z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon “Beautiful Sound”.

Kampania reklamowa JBL “Hear the truth” wystartowała we wrześniu 2011 roku, jej pierwszymi bohaterami była grupa Maroon 5 oraz międzynarodowy gwiazdor A.R. Rahman. W roku 2012 w reklamach JBL pojawią się również inni znani artyści.

Dziedzictwo JBL obejmuje już ponad 65 lat, a ojciec tej marki, James B. Lansing stworzył pierwszy system dźwiękowy przeznaczony specjalnie do instalacji w kinach. JBL to jedyna marka audio wyróżniona przez amerykańską Akademię Filmową za jej wkład w rozwój przemysłu filmowego. JBL w innowacyjny sposób nagłośnił przełomowe festiwale muzyczne, wśród nich Woodstock w roku 1969, a dzisiaj systemy JBL są zamontowane w najsłynniejszych halach koncertowych, sportowych i innych na całym świecie. JBL to lider w dziedzinie tworzenia sprzętu przeznaczonego do stosowania z źródłami cyfrowymi, produkując głośniki do urządzeń iPad, iPhone oraz iPod do użytku domowego i biurowego, najwyższej klasy samochodowego sprzętu audio oraz rewelacyjnych głośników do kina domowego i dla audiofilów.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry