UPC - rozwiązanie i podobnie nowej umowy

Skreedi

New member
Witam, w tej chwili nam umowę na czas nieokreślony i wg. tego co mi powiedziano nie ją zerwać w każdej chwili - jadę do nich i od razu mnie odłączają.
Potem chciałbym podpisać nową umowę i tu pytanie moje - ile będę bez usług UPC podczas takiej operacji? Oraz jeśli rozwiąże tą umowę i zaraz podpisze kolejna to czy sprzęt który mam teraz od nich (router, router) mi zostawią jeśli w nowej umowie będę miał to samo?

Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
 

PeteShadow

New member
Bez reklam
  1. Żeby zerwać umowę z UPC, wcale nie musisz do nich jechać. Wystarczy skorzystać z tego formularza: Obsluga klienta
  2. Oficjalnie, po zerwaniu umowy nie można podpisać nowej przez dwa miesiące, ale to tylko straszak. Faktycznie wygląda to tak, że gdy wyślesz ten formularz, to w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą konsultant w celu załagodzenia sprawy i zaproponuje Ci jakieś tam lepsze warunki abyś został. Jeśli jednak nie dojdziecie do konsensusu (Ty będziesz się upierał przy lepszej ofercie, a on powie że lepiej nie może), wtedy czeka Cię kolejny telefon od konsultanta który może więcej ;-). I to jest osoba z którą się powinieneś już dogadać.
  3. Po przejściu punktów 1 i 2 umowa zostanie przedłużona, a Ty zostajesz przy swoim sprzęcie.
Mam nadzieję że wyjaśniłem wszystkie wątpliwości. :smile:
 

szewol

New member
Bez reklam
Witam, w tej chwili nam umowę na czas nieokreślony i wg. tego co mi powiedziano nie ją zerwać w każdej chwili - jadę do nich i od razu mnie odłączają.
Potem chciałbym podpisać nową umowę i tu pytanie moje - ile będę bez usług UPC podczas takiej operacji? Oraz jeśli rozwiąże tą umowę i zaraz podpisze kolejna to czy sprzęt który mam teraz od nich (router, router) mi zostawią jeśli w nowej umowie będę miał to samo?

Nie musisz rozwiązywać umowy, by skorzystać z nowej promocji. Wystarczy złożenie wypowiedzenia (np. przez internet - Obsluga klienta) Jak zarejestrują wypowiedzenie, wtedy informują o tym e-mailam i zazwyczaj po kilku dni sami dzwonią z Działu Utrzymania Klienta. Wtedy bez problemu możesz skorzystać z nowych promocji, np. jak na stronie, lub ze specjalnych tzw. utrzymaniowych.

Jeśli podczas rozmowy zgodzisz się na nową promocję, to praktycznie od razu korzystasz z nowych usług. Chyba, że nowa promocja wymaga wizyty technika (np. wymiana dekodera lub modemu) to wtedy korzystasz z usług od czasu wizyty technika.

A czy dekodery HD otrzymane z Aster,
UPC wymieniane na swoje modele ?

Jesli w twojej okolicy UPC ma swoją sieć to wtedy wymieniają na mediaboxy UPC. Jeśli jest tylko tzw. dawna sieć Aster, to nadal korzystasz z dekoderów Aster (Kaon HD lub Kaon HD z nagrywarką).
 
Do góry