UE40F7000 problem z CI

cps

New member
Od kilku dni mam dziwny problem z SmartHD+ bo działają mi tylko kanały HD wszystkie SD oprócz PoloTV nie świecą i pojawia się komunikat "Nie można wyświetlić usług CI. Sprawdź czy moduł działa poprawnie" Posiadam TV Samsung UE40F7000 z modułem CI TechniCrypt CX. Czy to możliwe że padł moduł??

Pozdrawiam
 

bugger

New member
Wygląda na to że to w tych telewizorach to chyba norma.
(przy karcie Conax TechniSat, innych nie miałem okazji sprawdzać)
Firmware:
1110.2 (2013-09-26) - poprzednio
1112.6 (2013-11-13) - obecnie

Objawy:
- TVP1 HD (niekodowany) - działa,
- TVP2 HD (kodowany) - nie działa (komunikat jak wyżej).
Wcześniej czasami po włączeniu telewizora brak było programów kodowanych. Wystarczyło przełączyć na TV1, wyłączyć telewizor i włączyć ponownie, następowała aktualizacja OTA i wszystko działało (do czasu).

Ogólnie nie działają programy kodowane (ze wzg. na problemy z kartą CI):
- nie pomaga przywrócenie ustawień telewizora,
- nie pomaga przywrócenie ustawień karty CI,
- nie pomaga ponownie "przesłanie listy programów" do karty przez operatora,
- nie pomaga wyjęcie i włożenie: uchwytu karty/karty CI,
- w menu karty CI, można zaczytać informacje o karcie (wygląda na to że sam interfejs działa),
- z każdą kolejną aktualizacja firmware/upływem czasu jest coraz gorzej.
Dodam że karta działa bez problemu na innym telewizorze (prostym, hipermarketowym LED TV).

Sądząc po problemach i częstości wypuszczanych aktualizacji firmware'u programiści SAMSUNGA mają chyba jeszcze duuużo do zrobienia przy tym modelu...

P.S. Na razie jedyny pomysł to kontakt z infolinią samsunga (lub czekanie aż problem sam zniknie). :-/
 
Ostatnia edycja:
Do góry