TX42S30E kontra LG42PT350

TYTUS62

New member
Witam. Tak jak w temacie potrzebuję rady . Od tygodnia studiuję fora i mam taki mętlik że masakra. Szukam telewizorka do odbioru tv /kablówka cyfrowa/,oglądania filmów oraz korzystania z symulatora lotu. Mój fundusz to max 2200 zł. W rankingu z sierpnia tylko LG był na 3miejscu . Proszę o radę. TElewizor oglądamy z ok 2,5-3m i jest prostopadle ustawiiony do okna/bloki/. Pozdrawiam :)
 

TYTUS62

New member
Witam. Widzę że temat nieciekawy. Przeszukałem już wszystkie fora i zaliczyłem wycieczki po sklepach oraz rozmowy ze sprzedawcami. Odległość od TV ok 2,5-3m, sygnał z kablówki z dekoderem cyfrowym ,słońce świeci do południa prostopadle do TV. Czasami używam gier ,czasami oglądam filmy z dvd . Doszła mi jeszcze jedna propozycja Sony KDL 40 EX 500. Proszę o fachowe wsparcie i poradę co wybrać ./ środki do 2700 /. Oczekuję na wyczerpujące rady . Zależy mi na czasie / mój numer 793410102 lub GG 5562335/ Pozdrawiam.
 

tomekjoe

New member
Panas bardzo dobry tv w tej klasie cenowej (tylko że ma troche slaby flitr jest sporo odbic) ale usb czyta dyski bez problemu, napisy w filmach tez, youtube, iplex - ogolnie OK. Sony też dobry matowa matyca, ale usb juz dysku nie przeczyta, mkv tez nie. Do twoich potrzeb oba sa dobre, ale s30 bardziej multimedialny, jezeli odbicia ci nie przeszkadzaja to smialo. pozdro
 

TYTUS62

New member
Dzięki za szybki odzew. Cały tydzień po 16 a tylko wolne dni dłużej .Zapomniałem powiedzieć że chciałbym oglądać F-1 w dobrej jakości. Brałem pod uwagę jeszcze tx42g30e ale jak czytam o problemach tej plazmy to nawet 5-letnia gwarancja mało daje.
 

don111

Banned
jeśli po 16 to nie powinno być problemów
42' rzadko hałasują, jeśli już to większe
w tych rejonach cenowych masz także 42ST30 (z 3d)
 

kloss_ks

Klub HDTV.com.pl
vip