TX-P50ST30E nie włącza się kod 14

przemasek190

New member
Witam mój problem polega na tym, że na tv mruga czerwona lampka 14 razy.
Czy coś może mnie uratować oprócz serwisu ?? nigdzie nie mogę znaleźć oznaczeń kodów.
 

prze_cinek

New member
Oto lista oznaczeń kodów

=================================================================================
BLINKS PROBLEM CHECK POINT
=================================================================================

1 blink Panel Info SOS * No Info Given *
LP1 Start SOS

3 blinks P+ 3.3v SOS A-Board

4 blinks Power SOS P Main-Board / P Sub-Board
P-Board / P2-Board

5 blinks P+ 5v SOS A-Board

6 blinks Driver SOS 1 SC-Board / A-SC FPC
SC Energy Recovery Circuit
A-SC FPC DET

7 blinks Driver SOS 2 SU-Board / SD-Board
SU/SD Connector DET
SU/SD Scan and Logic IC

8 blinks Driver SOS 3 SS-Board / SS2-Board / SS FPC / SS2 FPC
SS FPC Detect
SS Energy Recovery Circuit

9 blinks Discharge Control SOS A-Board

10 blinks Sub 5V SOS / Sub 3.3v SOS A-Board / SC-Board / SS-Board / P Main-Board / P Sub-Board
Tuner Power SOS

11 blinks Fan SOS A-Board / Fan

12 blinks Sound SOS A-Board / Speaker / Woofer

13 blinks Emergency SOS A-Board

14 blinks IR LED SOS A-Board



BOARDS DESCRIPTION:

P MAIN Board = Power Supply (VT30 Models) - Non-serviceable. Must be replaced for service.
P SUB Board = Power Supply (VT30 Models) - Non-serviceable. Must be replaced for service.

P Board = Power Supply (All Other Models)
P2 Board = Power Supply (All Other Models)
A Board = Main AV Input / Processing
K Board = Remote Receiver / Power LED / C.A.T.S. Sensor
S Board = Power Switch
V Board = 3D Eyewear Transmitter
C1 Board = Data Driver (Lower Right)
C2 Board = Data Driver (Lower Center)
C3 Board = Data Driver (Lower Left)
SC Board = Scan Drive
SS Board = Sustain Drive
SS2 Board = Sustain Out (Lower)
SU Board = Scan Out (Upper) - Non serviceable. Must be replaced for service.
SD Board = Scan Out (Lower) - Non serviceable. Must be replaced for service.

Wskazuje to na problem z płytką dla sygnału wejściowego - żeby ew. przetestować, czy problemu nie powoduje jakieś urządzenie sugeruje odłączyć wszelkie źródła sygnału i kolejno włączyć telewizor. Jeżeli się włączy bez problemu to znaczy, że jakieś źródło powoduje błąd (zły kabel, jakiś poluzowany styk). Jeżeli to nie to, to pomóc może tylko serwis.
 

prze_cinek

New member
Hmm to wygląda na to, że wystąpił jakiś zimny lut - dobrze że wyskoczył teraz a nie po okresie gwarancyjnym bo one lubią się "rozkręcać". Mógłbyś jeszcze podać, czy naprawa była na miejscu czy zabrali twój tv do siebie ?
 
Do góry