TX-NR545 + Philips 65PUS6262/12 - ARC Problem

paszczus

New member
Witam,
Kilka dni temu zmieniłem TV z LG na Philipsa 65" 4K. Wszystko działa jak należy za wyjątkiem ARC.
Próbowałem na różne sposoby oraz zmieniałem kable, ale wciąż nie działa mi dźwięk z TV poprzez Ampli.


Dokładniejszy opis problemu:


Po włączeniu ARC w Ampli i EasyLink w TV oraz w TV wybraniu zewnętrzne głośniki HDMI pojawia się na TV informacja "Połączono z zewnętrznym systemem audio", pilotem od TV mogę sterować Ampli, jak wyłączę TV to wyłącza się też ampli, no ale nie ma dzwięku.


Próbowałem 3 tryby formatu wyjściowego ale na żadnym nie działa. Mailuje z Philipsem ale póki co ta rozmowa jest bezproduktywna.


Może ktoś z Was ma na to jakiś pomysł? Czy to po prostu bug w sofcie Philipsa lub Onkyo i może kiedyś naprawią?


Pozdrawiam
 

paszczus

New member
Resetowałem jeszcze TV do fabrycznych oraz amplituner zgodnie z podpowiedzią Pana Marka, ale niestety nic to nie dało. RAZ udało się, że poleciał dźwięk przez ARC, ale po wyłączeniu TV i Ampli i włączeniu ponownym już nie działało :(
 

DrWredman

Active member
Kolego paszczus, a z jakiej telewizji korzystasz?
- Dekoder kablówki? Jeśli tak to jak go podłączyłeś?
- Tv naziemna?

Czy na poprzednim telewizorze działało?
 

paszczus

New member
Na codzień korzystam z JAMBOX, ale sprawa dotyczy naziemnej + youtube/netflix z TV. Na poprzednim TV (LG) działało przy naziemnej (nie był to TV ze smart)
 

DrWredman

Active member
Pokombinuj z ustawieniami HDMI w telewizorze. U siebie miałem kiedyś podobny problem bo wybrałem ulepszoną transmisję czy cos w tym rodzaju. Grzebałem w ustawieniach HDR i 4K.
Poszukaj tez informacji na forach Philipsa.
 

Jadaj

New member
Na początek proponuję odłączyć wszystkie urządzenia od amplitunera poza TV.
U mnie "krzaczył" android box i nie działał ARC i CEC.
Na początku winiłem TV TCL ale zrobiłem test na TV LG i przekonałem się, że trzeba szukać w ampli.
 
Do góry