TVN Player w Viera Cast

Maraq

New member
Witam,
Mam pytanie, czy działa wam TVN Player w aplikacjach Viera Cast? Bo u mnie od kilku dni coś nie może się uruchomić, kręci się to kółko przez kilka minut a potem wyświetla napis po angielsku, ze serwer jest przeciążony i trzeba spróbować później. Pozostałe aplikacje bez problemu.
 

aciup

New member
I mnie to spodkało od 4 dni nie łączy sie z TVN player-em.
Właśnie wysłałem zapytanie do panasonic - poczekam co i kiedy odpiszą.
Jako ciekawostka - szwagierka w pokoju obok na takim samym TV ( kupiony tydzień póżniej niż mój) korzystając ze swojego łącza - Neostrady odbiera TVN player-a bez prblemowo.
Aktualizacje soft-u TV identyczne "1.323"
 

voitek1

New member
U mnie nie działa od trzech tygodni (Panasonic TX-P42VT20E) na żadnym z trzech, w trzech różnych lokalizacjach, a iPla w HD śmiga bez problemu. Napiszę do Panasa - ale niestety pory roku przychodzą prędzej niż ich odpowiedzi...
 
Ostatnia edycja:

Maraq

New member
Napisałem do firmy 4vod, która jest autorem aplikacji TVN Player na nasze Panasoniki i dostałem taką odpowiedź:

"Dziękuję za kontakt. Takie sprawy prowadzi TVN. Mają do tego powołany
zespół, który to weryfikuje i potem prosi nas o aktualizację. Proszę o
zgłoszenie na razie do nich."
 

Maraq

New member
Działa! Udało mi się uzyskać odpowiedź z TVN Player. Otóż w ustawieniach sieciowych telewizora należy wpisać poprawny adres DNS- wcześniej miałem na auto ustawione.
 

jaca_z

New member
Jaki to jest Twoim zdaniem poprawny adres DNS ??
Przecież dostajesz go od dostawcy internetu, tak. No chyba, że jest jakiś specjalny .. Możesz to bardziej opisać ?

PZDR
Jacek
 

urdd

New member
Faktycznie DNS jest problemem. Najpierw ustawiłem ręcznie DNS na adres lokalny mojego rootera ale w sumie to jest adres, który był zwracany w trybie Auto tak więc nie zdziwiłem się, że nie zadziałało. Później ustawiłem adres DNS od providera i magia :) działa. Coś panowie od TVN Player zamieszali, że tak trzeba kombinować.
 

birkopf

New member
Witajcie. Mam Panasonic Viera AS640 (dokładnie TX-48AS640E) i nie widzę żadnych aplikacji Polskich w moich dostępnych aplikacjach :(

Panasonic pokazuje na swojej stronie Ipla, Iplex i TVN Player ale u mnie nie ma. To jest nowy model telewizora więc wszystko powinno być dostępne... a może nie ? Ktoś ma jakieś doświadczenia ?
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Witajcie. Mam Panasonic Viera AS640 (dokładnie TX-48AS640E) i nie widzę żadnych aplikacji Polskich w moich dostępnych aplikacjach :(

Panasonic pokazuje na swojej stronie Ipla, Iplex i TVN Player ale u mnie nie ma. To jest nowy model telewizora więc wszystko powinno być dostępne... a może nie ? Ktoś ma jakieś doświadczenia ?

Wejdź do sklepu i instaluj
 

JanekM

New member
Odświeżę temat - w moim GT30 problem pojawił się kilka tygodni temu.
Strona startowa TVN Player niby jest, pojawia się lista programów i filmów itd., można wejść w poszczególne pozycje, ale kiedy chcę włączyć odtwarzanie, wszystko się zawiesza.
Ćwiczyłem wszystko, o czym pisaliście, włączanie i wyłączanie, zmiany DNS, przywracanie ustawień fabrycznych - cały czas jest bez zmian: przy próbie odtwarzania zawiesza się i nic się nie dzieje (można tylko wyjść klawiszem EXIT).
Macie może jeszcze jakieś pomysły?
Inne aplikacje (np. ipla) działają bez problemu. Soft oczywiście też zaktualizowany (niestety od 2 lat nie było już aktualizacji).
 

mirekwr1

Member
Ja mam dwa panasy: starszy TX-L37G20E i nowszy TX-42AS650E i również mam problemy z playerem. Z tym, że na nowszym część rzeczy działa normalnie, ale większość bądź zacina się, bądź obraz odtwarzany jest jakby na przyspieszonych obrotach, a dźwięk jest rozjechany. Na starszym nawigacja po aplikacji śmiga, ale wiesza się przy próbie odtworzenia materiału. Czasem reklama przejdzie (o dziwo bez problemów), ale program już nie... Oczywiście kombinowałem i z adresami DNS, i z logowaniem się, ale nic to nie daje. Panasonic rozkłada ręce i odsyła do playera, ten z kolei odpowiada, ze zna problem i pracuje nad tym... Ostatnio wysypał się również iplex, ale to chyba wszystkim, bo znajomi też nie mają, z komputera zresztą też nie da się nic na ich stronie zrobić. A Panasonic Polska jakoś słabiutko dba o polskiego klienta, niedługo naprawdę nie będzie co oglądać w ich Smart TV po polsku...
 
Do góry