Tv ponad 80 cali ... znośny, realnie.

Momo707

New member
Witam.

Będę chciał kupić tv do pokoju w którym mam już kino domowe więc chce to zrobić z jak największym ekranem ...dlatego minimalnie 80 cali . Odległość nie będzie dosyć duża jak na realia salonowe bo jakieś 3m ale to właśnie nie jest typowy salon . Nie mam też 16 osobowej rodziny do zadowolenia szerokimi kontami oglądania bo będzie to max 2 osoby . Teraz mam 55 calowy LG jakieś 4-5 letni który nawet nie wiem czy ma 100hz, ogólnie niby 4k ale szału nie ma ogólnie do tv jest ok . Dlatego też czuje że nie musi to być nie wiadomo jaki przeskok , oczywiście mile widziany dobry kontrast i czerń a cena max 10k więc na xh9096 raczej mi zabraknie . Szukam jakiś info na temat np 86un85003 czy czegoś z Samsunga ale nie wiem co ma być priorytetem w wyborze , hz , jasność, matryca...
Jaki będzie znośny tv o takich wielkościach i max 10k ? Czy może niższe modele Sony? Rozmiar to najważniejsze kryterium bo nie chce stopniować na kolejne 5 czy 10 lat z 75 cali . Ktoś , coś?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Do tych potrzeb Wybrałbym jednak extra 75:
Lg 75 nano 913 - masz w programie gdzie sam wybierasz ceny.
Podaj proszę maila to Ci wyślę cały program.
Sony 75xh 9505
Samsung 85Q80T
 

Momo707

New member
Wysłałem maila i cisza ?
Chodzi mi raczej o coś min 80 cali . Zastanawia mnie to co widziałam o tv LG czyli ze model 82un85003 ma Samsunga matryce . Zastanawia mnie jak ma się do większego brata 86un85003 . Poza tymi i Sony 85hx9096 nie ma chyba dużo takich tv ...
 

Momo707

New member
Dzięki.
Właśnie czytałem o tych modelach i różnica w cenie pomiędzy nimi to jakieś 1000-1500 zł więc zostaje tylko Sony na placu boju . Lg brałam pod uwagę właśnie ze względu na różnicę 4-5k więc już zauważalną. Nie wiem też jak wpłynie na cenę BF czy promocje na koniec roku ....czasem można się oszukać bo ostatnie sztuki zamiast tanieć, drożeją.
 

Stratoss

Member
Bez reklam
Witam.

Będę chciał kupić tv do pokoju w którym mam już kino domowe więc chce to zrobić z jak największym ekranem ...dlatego minimalnie 80 cali . Odległość nie będzie dosyć duża jak na realia salonowe bo jakieś 3m ale to właśnie nie jest typowy salon . Nie mam też 16 osobowej rodziny do zadowolenia szerokimi kontami oglądania bo będzie to max 2 osoby . Teraz mam 55 calowy LG jakieś 4-5 letni który nawet nie wiem czy ma 100hz, ogólnie niby 4k ale szału nie ma ogólnie do tv jest ok . Dlatego też czuje że nie musi to być nie wiadomo jaki przeskok , oczywiście mile widziany dobry kontrast i czerń a cena max 10k więc na xh9096 raczej mi zabraknie . Szukam jakiś info na temat np 86un85003 czy czegoś z Samsunga ale nie wiem co ma być priorytetem w wyborze , hz , jasność, matryca...
Jaki będzie znośny tv o takich wielkościach i max 10k ? Czy może niższe modele Sony? Rozmiar to najważniejsze kryterium bo nie chce stopniować na kolejne 5 czy 10 lat z 75 cali . Ktoś , coś?
Ach te konty:hmm: W przypadku (odpukać) 16-sto osobowej rodziny to na pewno warto mieć duże konto aby taką "rodzinę" zadowolić...

Stopka:
Sony KD85-ZG9:), Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA-7gen 2 + VELODYNE DD 15 plus, Pioneer UDP-LX800. Apple TV4K. Projektor JVC RS2 - Adeo tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra surround + GX100 + 4 kolumny sufitowe Dali Phantom H-80. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Kable HDMI Purelink 8K+ Magic Link.Kable rca:Qed Signature Audio S. Listwy przepięciowe: Monster Power HTS5100 + HTS1000x2. Kable sieciowe: Monster Powerline 400, OyaideTunami, Furutech FP-3TS20 i wszystko:-D
 
Ostatnia edycja:

SLAV7

New member
Bez reklam
To w tej kwocie masz SONY 85XH8096. Wersje 75 i 85 cali sa na VA. Przynajmniej take są informacje. Sprawdź to w sklepie.

Moim zdaniem nic lepszego w tej kwocie nie kupisz.

Jest jeszcze LG 82NU85003 ale to nie ta półka.
 

Stratoss

Member
Bez reklam
Tylko pytanie: czy wszyscy Świąt doczekają, bo covid nie odpuszcza...




Stopka:
Sony KD85-ZG9:), Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA-7gen 2 + VELODYNE DD 15 plus, Pioneer UDP-LX800. Apple TV4K. Projektor JVC RS2 - Adeo tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra surround + GX100 + 4 kolumny sufitowe Dali Phantom H-80. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Kable HDMI Purelink 8K+ Magic Link.Kable rca:Qed Signature Audio S. Listwy przepięciowe: Monster Power HTS5100 + HTS1000x2. Kable sieciowe: Monster Powerline 400, OyaideTunami, Furutech FP-3TS20 i wszystko:D
 

smaskenss

New member
Jeden, bierz Sony, drugi, odpusc sony... weźcie się zdecydujcie... ;)
Ale szczerze, przy takiej kasie na tv to juz nie bawmy się w zwykle bierz to lub tamto, niuanse są istotne
 

Davide

Member
Tak ku przestrodze.
Nie polecam telewizorów firmy Sony. Podejście do klienta po zakupie bardzo nieprzyjemne. W 2017 roku kupiony przeze mnie telewizor Sony 65XE9305 za kwotę około 13 tys zł zaczął pokazywać w dużej ilości martwe piksele. W 2019 roku przyjechał serwis. Telewizora nie da się naprawić, więc pozostaje wymiana na nowy. Propozycja Sony pod koniec 2019 roku to 65XF9005, który nie dość , że kosztuje 5 tysięcy i wypada gorzej od wspomnianego XE9305 to jeszcze pochodzi z odnowienia z 2400 przepracowaną ilością godzin matrycą. Telewizora nie przyjmuje. Sony Polska w żaden sposób nie reaguje, unika do dziś i nie odpowiada. Zaznaczę, że rownież odmawiała moich propozycji w dokładnej kolejności , która teraz przedstawię :
1. Wymiany telewizora na identyczny fabrycznie zapakowany.
2. Wymiany telewizora w tej samej cenie , lub z dopłata przeze mnie na lepszy.
3. Vouchera do Sony Centre.
Sony odmówiło wszystkich moich propozycji.
Pozostaje, więc sprawa Sądowa w celu odzyskania pełnej kwoty z faktury w celu zakończenia nieprofesjonalnego podejścia firmy do klienta.

Co mam na myśli , twierdząc , że firma Sony niepoważnie traktuje klienta . Najpierw odsyła klienta do sprzedawcy , który ten telewizor sprzedał. Jak się okazuję , sprzedawca odsyła z powrotem do firmy Sony , ponieważ , po złożeniu reklamacji gwarantowi to gwarant odpowiada za telewizor , a nie sprzedawca. W tej kwestii nie mogę tego podważyć, iż prawnie sprzedawca w tej chwilo ma racje . Więc następuje powrót do firmy Sony , która odsyła klienta do gwaranta z Radomia . Kontaktując się cały czas gwarant zapewnia , że został przez firmę Sony zaakceptowany telewizor Sony 65XF9005 , który jest we wszelakich testach gorszy od wspomnianego 65XE9305, pomijając fakt , że jest używany i jego przepracowana ilość godzin to około 2400 godzin. Serwis sam przyznaje racje, że jest to nie fer , a jest to polityka Sony. Inne firmy z ich serwisu działają w następujący sposób , że jak nie posiadają tego samego modelu telewizora , a klientowi inny ( nowy , a nie używany o więcej niż połowę tańszy,który proponuje Sony) nie odpowiada to bez problemu zwracają pieniądze. Więc pozostaje kolejny powrót do Sony. Kontaktując się cały czas mailowo z Sony z ostrożności procesowej , by mieć dowód Sony cały czas odpowiada swoją ułożoną przygotowaną automatyczną formułką odsyłając w kółko do serwisu , który nic nie może zrobić :

Jak już informowaliśmy, z przyjemnością zapewniamy rozwiązanie objęte warunkami gwarancji, a odpowiednim rozwiązaniem w tym przypadku jest procedura AEP - naprawy poprzez wymianę,
zgodnie z komunikatem przekazanym na początku tego roku.
Jeśli interesuje Pana rozwiązanie gwarancyjne, uprzejmie prosimy o kontakt z autoryzowaną placówką serwisową.

Naprawa poprzez wymianę ? Czyli dokładnie wymiana na używany telewizor

Krótko mówić odsyłają do gwaranta , który z powrotem odeśle mnie do firmy Sony . Ponieważ naprawić się telewizora nie da. Identycznego nowego nie posiadają. A nowego w tej samej cenie Sony dać nie chce podtrzymując używkę z przepracowaną około 2400 ilością godzin.


Serwis wysyła do firmy Sony , a Sony odpowiada :

Szanowny Panie,

dziękuję za cierpliwość w oczekiwaniu na kontakt z firmą Sony.

Przykro nam z powodu doświadczonych przez Pana niedogodności.

Niestety nie mamy wpływu na decyzje podejmowane przez odrębny dział jakim jest dział reklamacji firmy Sony - decyzje te mają charakter wiążący i nie jest w naszej kompetencji ich zmiana bądź kwestionowanie



Korespondencja z Sony poza prawnikiem to około 67 stron a4 . Z serwisem 11. Jeżeli chodzi o serwis to w chwili , gdy odrazu zaczynałem temat podając numer seryjny telewizora to nigdy nie odpisali . Jednak gdy w końcu napisałem co się dzieję z moim telewizorem dostałem w końcu odpowiedz „ o jaki telewizor chodzi „
 

Momo707

New member
Możesz równie dobrze wrzucić film na YT z całej sytuacji i wysłać link tego filmu do Sony Polska a najlepiej nagrać go po angielsku i wysłać do siedziby Sony. Mi się robić trochę hałasu żeby ich zmusić do reakcji. Masz papiery więc masz na wszystko potwierdzenie więc daj wciągający tytuł w stylu " Sony Shity Warranty " czy coś w tym stylu i czekaj . Bądź też na bieżący w sprawie sprawy w sądzie bo i do tego może dojść.
 

Momo707

New member
Kiki dzięki za maila ale szczerze to mało z niego zrozumiałem i nie wiem co wybrać żeby w krótkim czasie zaoszczędzić jak najwięcej na waszych warunkach i promo więc prosił bym o jakieś podsumowanie w kilku słowach biorąc za przykład sony 85xh9096
 

Momo707

New member
Można czekać i się obudzić z ręką w nocniku kiedy to ostatnie modele zamiast tanieć....drożeją. Tak było z Samsungiem 82 cali rok czy dwa temu , spadł do 7-8k a na koniec 9-10. Te spadki i promocje to nic pewnego no chyba że BF w listopadzie , zobaczę czy Sony łapie się na jakiś program u Kikiego.
 
Do góry