TV LCD/LED LCD 2000-2500 zł

Tadzik_89

New member
Witam, jestem tu nowy na forum i trochę trudno mi się tu odnaleźć, ale chyba dobrze zakładam temat. Chcę kupić do siebie do pokoju (małego) telewizor 32-42cale bez żadnych wodotrysków itp zależy mi na jakości obrazu, głębi kolorów i dobrych czerniach.

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? małe, może z 5x3m
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 1,5 - 3m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? przeważnie 1, ale przy oglądaniu jakiś filmów max 4
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? raczej na wprost
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? dobrze by było jakby wisiał
6.Jak słońce świeci w pokoju ? Na wprost TV, ale w razie czego są firanki i żaluzje
7.Jaki masz obecnie telewizor ? 30 letni :p
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? Wejście do komputera, ponieważ będzie cały czas podłączony, zamiast monitora. Może jakieś wejścia HDMI nie znam się zbytnio co jeszcze będzie potrzebne.
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? narazie dekoder telewizji na kartę, potem pewnie przejdę na jakieś lepsze, jak się rozejrzę co i jak (cyfra+ czy jakaś może N-ka)
10.Jakie urządzenia ? Oprócz komputera stacjonarnego to nic
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? myśle, że ok 3h oglądania tv/filmów + może z 2h na kompie
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? nie mam pojęcia czy się mogą różnić :) pewnie odbiciem światła
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? głównie filmy wieczorem
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? tylko przez kompa
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Narazie w nic nie gram, ale może wraz z nowym kompem w coś zagram, optymistyczne 5%
16.Preferencje co do marki ? Brak
17.Preferencje co do wielkości ? 32-42"

19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ?80% wieczorem
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? 2500zł