Witam!
Nie wiem czy zapytanie w dobrym miejscu ale mam problem.
Zakupiłem Tv Box H96 Max. Podłączyłem przewodem do internetu i zainstalowałem ze sklepu aplikację Hbo Go. Apka cały czas "miele" i informuje "Brak połączenia z Internetem. Sprawdź połączenie z internetem i uruchom ponownie" Internet jest, restart nic nie pomaga.
Czy ktoś miał podobny problem?
Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam!
Nie wiem czy zapytanie w dobrym miejscu ale mam problem.
Zakupiłem Tv Box H96 Max. Podłączyłem przewodem do internetu i zainstalowałem ze sklepu aplikację Hbo Go. Apka cały czas "miele" i informuje "Brak połączenia z Internetem. Sprawdź połączenie z internetem i uruchom ponownie" Internet jest, restart nic nie pomaga.
Czy ktoś miał podobny problem?
Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam!