Toshiba servis

marq41

New member
Witam wszystkich.
Po raz pierwszy piszę na tym forum, ale chciałbym prosić o informacje dotyczące serwisu Toschiby w zakresie TV Lcd. Na kilku postach są informacje o fatalnym serwisie wspomnianej firmy. opinia jest tak bardzo negatywna, że niektóre osoby rezygnowały z zakupu tv Toschiby z obawy o naprawy serwisowe. Ponieważ te wpisy są jednak z przed jakiegoś czasu a jestem poważnie zainteresowany zakupem Toschiby 46 ZV 635 chciabym się zorientować,czy coś się zmieniło w tym temacie (oby na lepsze)
Dziękuję za wszelkie informacje:)
 

kapsell

Active member
Bez reklam
serwis

Tez kupilem toshibe i slyszalem rozne opinie na ten temat. Wiec dolaczam sie do pytanie?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
to już historia.
Zmieniła się cała nowa obsługa.
Jeśli masz problem napisz na priw - pomożemy.
Ale obecnie serwis należy do najlepszych w Polsce.
 

MJot

Member
Kiki jest niepoprawnym optymistą. Dlaczego tak sądzę? Bo sprawa naprawy gwarancyjnej laptopa Qosmio kolegi z pracy ciągnie się już 4-ty miesiąc, końca nie widać. Nie sądzę, żeby ich procedury w temacie obsługi napraw tv były inne niż dla PC. Dodam jeszcze, że jeżeli dla tv Toshiba stosuje takie procedury dotyczące zwrotu pieniędzy, jak przy PC, to ja dziękuję. Opiszę szerzej, jak sprawa dojdzie do końca.

Nie chcę szkalować dobrego imienia firmy, ale nie sądzę, żeby osoby zatrudnione przy obsłudze serwisowej PC były z innej gliny niż te od tv. Cudów nie ma.
 
Ja miałem do czynienia z serwisem toshiby w związku z naprawą telefonu G500 (wadliwy model - cała seria do wymiany się nadaje). Wraz ze mną ten sam problem miało i ma duża grupa ludzi. Co prawda wymienili go na nowszy model G810, ale cala operacja trwała ponad 3 miesiące. Pewnie do tej pory bym czekał na telefon, gdyby nie interwencje telefoniczne i mailowe do osób odpowiedzialnych za dział telefonów w Toshibie UK. Potem i tak się okazało, że jest to model refurbish.
W tej chwili z tego co wiem, duża grupa ludzi oczekuje na wymianę modeli G500 i G810 (też się zaczynają sypać) na G910.

W każdym razie ja już nigdy nic Toshiby nie kupię. Bo z tego co widzę, mają problem z jakością swoich towarów oraz serwisem w każdej sferze oferowanych towarów (telefony, laptopy, tv). Opinie i zaufanie klienta jest łatwo stracić, ciężko natomiast odbudować. Ja drugi raz nie będę w każdym razie ryzykować i każdemu będę odradzać tą markę.
 

kapsell

Active member
Bez reklam
serwis

Z mim TV wszystko jest ok, ale lepiej miec pewnosc ze "jak by co" to serwis nie poleci w kulki.
 
Do góry