Witam Wszystkich Forumowiczów,
Piszę tego posta, gdyż potrzebuje fachowej porady odnośnie mojego telewizora.Kwestia dotyczy funkcji smart TV - łączenia telewizora z siecią Wi-Fi. Próbowałem się już kontaktować z dwoma serwisami Toshiby w Polsce,ale póki co bez żadnych rezultatów.
W domu posiadam access point firmy Air Live model WL5460. AP rozsyła sygnał wi-fi po całym domu i sieć działa na wszystkich urządzeniach domowych poprawnie z wyjątkiem telewizora.Jednak muszę tutaj zaznaczyć, iż telewizor wcześniej działał poprawnie - łączył się bez problemu z serwisem smart TV.Korzystam często z funkcji przesyłania obrazu z Youtuba na telewizor.
Najpierw próbowałem skonfigurować połączenie za pomocą prostej konfiguracji PIN i PBC.Niestety nie mam pojęcia jak wpisać kod PIN do AP, mój AP również nie posiada przycisku do szybkiego połączenia,a więc i opcja PBC odpadła.
Następnie skorzystałem z opcji konfiguracji ze wspomaganiem i tutaj wygląda na to ,że mi się udało połączyć telewizor z moją siecią, aczkolwiek wciąż serwis Smart TV pracuje tylko w trybie demonstracyjnym.
W trybie konfiguracji ze wspomaganiem wpisałem w pozycji "klucz bezpieczeństwa" hasło dostępu do mojej sieci domowej. Po wciśnięciu przycisku "wykonano" pojawia się informacja " Konfiguracja bezprzewodowa zakończona". Następnie wykonałem test połączenia sieciowego, który wypada tutaj pomyślnie - załącznik 8. Niestety po wejściu w funkcje smart TV telewizor pozostaje cały czas w trybie demonstracyjnym, obok ikony Wi-Fi widoczne jest przerywane kółko ,co by oznaczało ,że coś się jeszcze ładuje,ale pomimo dłuższego oczekiwania status połączenia z serwisem się nie zmienia. Na telefonie w aplikacji Youtube pojawia się ikona przesyłania obrazu do TV, kiedy klikam na tą ikonę,to pojawia się informacja na telefonie " Łączę z Toshiba-LCDTV". Niestety pojawia się czarny obraz na telewizorze i po kilku minutach próby połączenia pojawia się napis na telefonie "Problem z połączeniem", bądź nie pojawia się żaden komunikat.
Może ktoś z forumowiczów już spotkał się z podobnym problemem.
Proszę o Wasze wsparcie i pozdrawiam.
Seafarer
Piszę tego posta, gdyż potrzebuje fachowej porady odnośnie mojego telewizora.Kwestia dotyczy funkcji smart TV - łączenia telewizora z siecią Wi-Fi. Próbowałem się już kontaktować z dwoma serwisami Toshiby w Polsce,ale póki co bez żadnych rezultatów.
W domu posiadam access point firmy Air Live model WL5460. AP rozsyła sygnał wi-fi po całym domu i sieć działa na wszystkich urządzeniach domowych poprawnie z wyjątkiem telewizora.Jednak muszę tutaj zaznaczyć, iż telewizor wcześniej działał poprawnie - łączył się bez problemu z serwisem smart TV.Korzystam często z funkcji przesyłania obrazu z Youtuba na telewizor.
Najpierw próbowałem skonfigurować połączenie za pomocą prostej konfiguracji PIN i PBC.Niestety nie mam pojęcia jak wpisać kod PIN do AP, mój AP również nie posiada przycisku do szybkiego połączenia,a więc i opcja PBC odpadła.
Następnie skorzystałem z opcji konfiguracji ze wspomaganiem i tutaj wygląda na to ,że mi się udało połączyć telewizor z moją siecią, aczkolwiek wciąż serwis Smart TV pracuje tylko w trybie demonstracyjnym.
W trybie konfiguracji ze wspomaganiem wpisałem w pozycji "klucz bezpieczeństwa" hasło dostępu do mojej sieci domowej. Po wciśnięciu przycisku "wykonano" pojawia się informacja " Konfiguracja bezprzewodowa zakończona". Następnie wykonałem test połączenia sieciowego, który wypada tutaj pomyślnie - załącznik 8. Niestety po wejściu w funkcje smart TV telewizor pozostaje cały czas w trybie demonstracyjnym, obok ikony Wi-Fi widoczne jest przerywane kółko ,co by oznaczało ,że coś się jeszcze ładuje,ale pomimo dłuższego oczekiwania status połączenia z serwisem się nie zmienia. Na telefonie w aplikacji Youtube pojawia się ikona przesyłania obrazu do TV, kiedy klikam na tą ikonę,to pojawia się informacja na telefonie " Łączę z Toshiba-LCDTV". Niestety pojawia się czarny obraz na telewizorze i po kilku minutach próby połączenia pojawia się napis na telefonie "Problem z połączeniem", bądź nie pojawia się żaden komunikat.
Może ktoś z forumowiczów już spotkał się z podobnym problemem.
Proszę o Wasze wsparcie i pozdrawiam.
Seafarer