Thomson 50UD6303 - brak kanałów po wgraniu softu

karolk92

New member
Cześć, w ostatnim czasie miałem problemy z działaniem Netflix. Pomyślałem że wgram nowy soft aby wyeliminować wszelkie błędy (V8-S586T02-LF1V628, wcześniej V445). Po zmianie Netflix już działa, ale brak możliwości wyszukania żadnego kanału antenowego cyfrowego. Próbowałem kombinacji ze zmianą lokalizacji na Niemcy - bez skutku. W menu serwisowym włączyłem dvb-t2 niezależnie od kraju - też nie pomogło. Znalazłem gdzieś w internecie info o tym że należy zmienić zakres częstotliwości z kHz na mHz w menu serwisowym (skrót 1950) ale nigdzie nie widzę takiej opcji. Próbowałem też ze zmianą project id na 102, 267 ale też bez skutku. Ktoś coś? W załączniku wrzucam zdjęcie sprzed aktualizacji
 

Attachments

  • 20231225_151739.jpg
    20231225_151739.jpg
    846,3 KB · Wyś: 16
Do góry